آموزش ایجاد جت و هلیکوپتر در آنریل انجین
Implement Jets & Choppers in Unreal Engine 4 Blueprints
آموزش پیاده سازی جت های جنگی و هلیکوپترها با استفاده از فیزیک از ابتدا در Unreal Engine 4 Blueprints
آنچه یاد خواهید گرفت
برای مبتدیانی که دانش اولیه ای در مورد Blueprints دارند ، کار خود را با ایجاد یک بازی ساده Shoot-em-up با Sounds و UI شروع کنید.
آموزش پیاده سازی مکانیسم های پرواز و شلیک جت های جنگی و هلیکوپترها با استفاده از فیزیک در طرح.
بیاموزید که از Newton’s Laws of Linear Motion برای محاسبه سرعت شتاب در حرکت جسم و Moment Of Inercia برای چرخش جسم استفاده کنید.
استفاده عملی از مفاهیم مهم Blueprint مانند رابط های طرح ، ساختارها ، شمارش ها ، کتابخانه های عملکرد و طرح های کودک را بیاموزید.
بیاموزید که از اسکریپت های ساخت برای اتوماسیون موثر استفاده کنید.
بیاموزید که پروژه های خود را با استفاده از یک معماری Object-Oriented in Blueprints پیاده سازی کنید.
بیاموزید که پلاگین UE4 Ocean Community و محتوای موجود در آن را که به طور رایگان در دسترس است ، در پروژه خود ادغام کنید.
الزامات
باید اصول ویرایشگر Unreal Engine 4 و Blueprints اولیه را بدانید.
سیستم عامل - ویندوز 10 ترجیح داده می شود.
شرح
یک دوره منحصر به فرد Unreal Engine 4 Blueprints که در آن یاد خواهید گرفت که با استفاده از فیزیک رفتارهای پرواز و شلیک جنگنده های جنگی و هلیکوپترها را از ابتدا ایجاد کنید.
این دوره به 2 بخش تقسیم شده است ، برای مبتدیان نیز بسیار مناسب است.
بخش 1 اختصاص داده شده به مبتدیان در طرح ها به شما یاد می دهد که یک بازی ساده Shoot-em-up را از ابتدا به همراه Sounds و UI بسازید.
بخش 2 ویژه برنامه نویسان میانی است که به شما آموزش می دهد جت های جنگی و هلیکوپترها را با استفاده از فیزیک در طرح ها پیاده سازی کنید.
بیاموزید که پلاگین فوق العاده جذاب UE4 Ocean Community (که به صورت رایگان از Github در دسترس است) را با Blank Project خود ادغام کنید.
آموزش راه اندازی یک جت کلاسیک از نیروی دریایی هند به نام INAS Seahawk که در آن او را مسلح خواهید کرد ، با استفاده از کنترل ورودی Battlefield-esque بر روی اقیانوس و شلیک توپ ها و موشک های قدرتمندش ، همه را از ابتدا در Blueprints پرواز دهید!
آموزش راه اندازی یک هلیکوپتر کلاسیک از نیروی دریایی هند به نام INAS Seaking که در آنجا او را مسلح خواهید کرد ، با استفاده از کنترل ورودی Battlefield-esque بر روی اقیانوس پرواز کنید و اژدرهای ضد زیردریایی او را شلیک کنید ، همه در Blueprints از ابتدا!
بیاموزید که رفتار ورود و خروج از وسایل نقلیه را به عنوان کاراکتر پیاده سازی کنید.
بیاموزید که برای Projectiles مانند Cannon Guns ، Rockets و Torpedoes رفتارهایی ایجاد کنید.
بیاموزید که از اسکریپت های ساختمانی برای اتوماسیون موثر روند توسعه استفاده کنید.
بیاموزید با استفاده از طرح های والدین و کودک پروژه هایی با معماری شی گرا ایجاد کنید.
استفاده از رابط های طرح ، ساختارها ، کتابخانه های عملکرد و شمارش در طرح ها را بیاموزید.
این دوره برای چه کسانی است:
مبتدیان UE4 Blueprints خواهان ارتقا their سطح مهارت خود با ایجاد بازی های جالب از ابتدا هستند.
Blueprints توسعه دهندگان علاقه مند به یادگیری کدگذاری رفتارهای پرنده و شلیک وسایل نقلیه هوایی با مکانیزم کنترلی مشابه مکانیزم های موجود در بازی هایی مانند Battlefield هستند.
توسعه دهندگان مبتدی تا طرح اولیه.