شرح دوره
آیا تا به حال خواسته اید که سیاه چال خود را بسازید و مانند یک بازی RPG واقعی با آن اداره کنید؟
چه یک طرفدار RPG باشید و چه از Dungeons and Dragons (DND) که می خواهید در یک سیاه چال قرون وسطایی قدم بزنید و آن را تجربه کنید، یا یک طراح بازی که می خواهد یک سیاهچال قرون وسطایی برای بازی ها طراحی کند، این دوره برای شما عالی است. سازه ای پیچیده با پیچ در پیچ و پله با تنها چند قسمت و خلاقیت فراوان.
در سالن های سیاه چال روشن شده توسط مشعل های ساخته شده به طور کامل در بلندر 3 قدم بزنید و آن را به انریل انجین5 صادر کنید تا روشنایی و جو را حتی جادویی تر کنید.
Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash Top 5 این امکان به شما می دهد:
- یک سیستم سیاه چال عظیم در بلندر بسازید
- سیاهچال خود را آماده کنید تا با شخصیت خود وارد شوید
- آتش و نورپردازی متحرک را برجسته کنید
- همانطور که می توانید بازی Open ایجاد کنید وصل شوید برخوردهای سفارشی و همه چیز درباره سیستم های آتش نیاگارا: از نتیجه گیری یک راهنمای کامل از بلندر تا انریل انجین5 لذت ببرید
- تنها موردی که همه طرفداران RPG را خوشحال می کند.
این دوره به شما امکان دسترسی به تقریبا 27 ساعت هنر سه بعدی را می دهد. به عنوان یک دوره 2-1، شما می توانید همه این کارها را در بلندر انجام دهید یا به انریل انجین5 ارتقا دهید و محیط های بازی 3 بعدی خود را از طریق 68 دوره اضافی زنده کنید. این دوره به شما میآموزد که تمام تکنیکهایی را که حرفهایها استفاده میکنند و نحوه استفاده از آنها یاد میگیرید. اگر می توانید با افزایش سن محیط های بازی سه بعدی خود به صورت واقع بینانه یاد بگیرید، این بخش اصلی از اهداف آموزشی این دوره است. شما با کاراکتر پیشفرض انریل انجین5 در اطراف سیاهچال خود قدم بزنید تا تجربه غوطهوری کامل با شگفتی و حس شوم ترس از آنچه در اعماق سیاهچال که ما آن را اتاق شکنجه مینامیم در حال رخ دادن است، داشته باشید.
مدل سازی
Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash شما را به سفری در ساخت 90 سیاه چال قرون وسطایی می برد.
به دیوانه ترین سیاه چال قرون وسطایی بپیوندید و یک سیستم مدولار (معروف به کیتباش) با امکانات بی پایان برای محیط خود ایجاد کنید. پس از اتمام دوره، میتوانید شبکههای فاضلاب بزرگ و اتاقهای مجزا را در سطوح مختلف بسازید، از جمله صندلیهای پیچیده و درهایی که برای باز کردن به شخصیت شخص ثالث مرتبط هستند. برای ایجاد یک محیط بازی که برای هر دانش آموز منحصر به فرد است، انواع دیوارها، پله ها و تغییرات ایجاد خواهید کرد. در نهایت، قطعات سیستم مدولار خود را که آماده صادرات به انریل انجین5 هستند، بهینه کنید. پس از موفقیت در دوره های اخیر من، قبل از اینکه به دوره بعدی برویم، هر دارایی را مدلسازی، ساختار و نهایی می کنیم. شرکتکنندگان دوره گفتهاند که این به آنها کمک کرد در طول فرآیند ایجاد هیجانزده بمانند و میتوانند صحنه خود را به تدریج نزدیکتر به پیشنمایش دوره ببینند. البته، میتوانید خودتان را به چالش بکشید و جنبههای سیاهچال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند بافتها، اتاقهای بیشتری اضافه کنید یا اتاقهای بیشتری اضافه کنید تا سیاهچال قرون وسطایی خود را زندهتر کنید.
بافت و مواد
Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash به شما یادگیری شدید را در یک مکان می دهد و به شما امکان می دهد به 16+ مرجع، 1 سیاهچال قرون وسطایی، 32 مرجع سفارشی، 1 HDRI، 55 مخلوط کننده - از جمله مرجع، متالیک، معمولی، ناهمواری و Specular دسترسی داشته باشید. 33 نقشه بافت انریل انجین5 – شامل رنگ پایه، محیط/فلز/زبری معمولی و ترکیبی، 1 قسمت مدولار در مقیاس انسانی .obj، 90 dungeon (اگر تصمیم دارید مستقیماً به انریل انجین5 بروید) و محتوای انریل انجین5 مانند رنگ، بافت آب، آب و اسکای باکس.
Knot wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در بلندر است، اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه مواد خود را ایجاد کنید، چگونه تمام آن نقشه های بافت زیبا را بردارید و از آنها استفاده کنید. ایجاد مواد یا تغییر بافت چیزی است که در مورد آن خواهید آموخت. به حداکثر رساندن دانش خود از سیستم گره بلندر، سطح بافت ها و مهارت های شما را هنگام کار با مواد افزایش می دهد.
انریل انجین5: ادغام ماژول های بازی
با اضافه کردن قسمت دوم (مستقل) دوره تکمیل شده در انریل انجین5، مدل سازی را به بازی ادامه دهید. ما قصد داریم نگاهی عمیق به انریل انجین5 جدید Epic داشته باشیم. از طریق Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash، همه چیز را مستقیماً از وارد کردن مدلهای جداگانه از بلندر گرفته تا عملکرد صحیح آنها در انریل انجین5 یاد خواهید گرفت. در این دوره، اصول اولیه زنده کردن دارایی های بازی خود را که در زمان واقعی ساخته شده اند، یاد خواهید گرفت. با نحوه باز کردن یک بازی با برخوردهای سفارشی طرح و همه چیز در مورد نیاگارا برای ایجاد جلوه های ذرات آشنا شوید. روی ساختن سیاه چال خود با سیاه چال خود در انریل انجین5 کار کنید. استایل های متحرک بسازید آتش و روشنایی، از جمله منقل، و شعله های آتش. با یک اسکای باکس 8k و گدازه های متحرک در زیر سیاه چال قرون وسطایی خود یک محیط بازی واقعی ایجاد کنید. ما قصد داریم نحوه وارد کردن و استفاده از بافت های ساخته شده به طور خاص برای انریل انجین را بررسی کنیم و از آنها برای ایجاد مواد برای سیاه چال قرون وسطایی خود استفاده کنیم. «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» همچنین مقدمه ای برای تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.
نورپردازی و رندرینگ
اگر به نمایش مدل های سه بعدی در شبکه های اجتماعی نگاه کنیم، می توانیم تفاوت زیادی بین مدل های هنرمندان مختلف ببینیم. نه تنها بیشتر این را می توان معمولاً به مهارت هنرمند نسبت داد، بلکه بخشی از آن را نیز می توان به نحوه دستیابی آنها به رئالیسم در مدل های خود نسبت داد. وقتی Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash میپیوندید، با انواع خاصی از بلندرهای داخلی آشنا میشوید که فضای سیاهچال شما را بهبود میبخشد. ما مشکلات فراوان و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینههایی که بلندر برای دستگاه خاصی که میتوانید استفاده کنید ارائه میکند، بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با Cycles X Blender Renderer جدید آشنا خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه سیاهچال قرون وسطایی خود را در Eevee در صورت تمایل انجام دهید. با هم ما یک Together ایجاد می کنیم که می خواهید مدل تکمیل شده خود را در آن آپلود کنید.
Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash یک راهنمای کامل برای استفاده از Eevee و Cycles X برای نورپردازی، رندر، سایه است.
منابع دوره و موارد رایگان
بسته منابع Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash شامل 16 مرجع، 1 سیاهچال قرون وسطایی و 32 مرجع سفارشی، 1 نقشه HDRI، 55 نقشه بافت بلندر - شامل ارجاعات، متالیک، نرمال، ناهمواری و Specular، 33 نقشه بافت انریل انجین5 - شامل رنگ پایه، محیط / فلز / زبری معمولی و ترکیبی، 1 مقیاس مدولار .obj، 90 قسمت سیاهچال (اگر تصمیم دارید مستقیماً به انریل انجین5 بروید) و محتوای انریل انجین5 مانند رنگ، بافت آب، آبشار و skybox. به این دوره بپیوندید و به سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 27 ساعت یادگیری بپیوندید که شما را به یک محیط بازی آماده قرون وسطایی AAA پر از زندگی و انیمیشن منتقل می کند.
- ایجاد 90 کیتباش سیاه چال قرون وسطایی که با آن می توانید برای هر دانش آموز یک سیاه چال زیرزمینی ایجاد کنید.
- یک سیاه چال عظیم (با نام مستعار بچه گربه) در بلندر بسازید
- با گذراندن بخش دوم (مستقل) دوره در انریل انجین5، مدلسازی خود را به یک بازی تبدیل کنید.
- بهینه سازی قطعات سیستم آماده صادرات به انریل انجین5
- نحوه باز کردن یک بازی سفارشی برخورد و همه چیز در مورد سیستم های آتش نیاگارا را بیاموزید
- سیاه چال خود را با سیاه چال خود در انریل انجین5 تنظیم کنید تا از آن عبور کنید.
- آتش و روشنایی تلطیف شده متحرک، از جمله منقل، و شعله سوز