مکانیک های اساسی موجود در بازی هایی مانند Battlefield، Call of Duty، Destiny، Resident Evil و موارد دیگر را بیاموزید.
چیزی که یاد خواهید گرفت
نحوه ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص در انریل انجین 4
شرح
در این دوره آموزشی طراحی بازی، شما را در مراحل ساخت یک بازی تیراندازی اول شخص راهنمایی می کنم. این دوره از انریل انجین 4 استفاده می کند - همان موتور بازی سازی استودیوهای توسعه بازی AAA که برای ساخت Fortnite، Batman Arkham Knight، Borderlands و بسیاری دیگر از آن استفاده کرده اند.
- این کلاس شامل 38 درس ویدیویی است که شما را گام به گام در موضوعات زیر راهنمایی می کند:
- نحوه ایجاد 6 سلاح قابل تنظیم (شامل تپانچه، تفنگ تهاجمی، تفنگ ساچمه ای، تفنگ تک تیرانداز، نارنجک انداز، و راکت انداز)
- نحوه ساخت سلاح های مبتنی بر اسکن ضربه و پرتابه
- چگونه یک شخصیت اول شخص را متحرک کنیم
- نحوه اسکریپت بارگذاری مجدد و سیستم های تیراندازی پیچیده
- نحوه ایجاد اثرات ضربه پویا
- نحوه آسیب رساندن به شخصیت های دشمن بر اساس قسمت های خاص بدن
- نحوه ایجاد اجسام مهم مهمات قابل تعامل
- نحوه ساخت HUD پخش کننده با استفاده از ابزارک ها
- نحوه اضافه کردن ذرات واقعی و جلوه های صوتی به یک بازی
- و خیلی بیشتر
با دانشی که در این کلاس کسب خواهید کرد، درک عمیقی از مکانیک تیراندازی اول شخص به دست خواهید آورد. این دانش برای انواع ژانرها مانند غارتگر، ترسناک بقا، نظامی، علمی تخیلی و غیره کاربرد دارد و به شما این امکان را می دهد که این پروژه را در مسیرهای بی پایانی پیش ببرید. در حالی که هر کسی از شرکت در این دوره استقبال می کند، من آن را برای کسانی که حداقل دانش یا تجربه برنامه نویسی در استفاده از انریل انجین 4 دارند، توصیه می کنم. در حالی که درس های من کامل است، در این دوره زمانی را برای توضیح اصول اولیه برنامه نویسی و کدنویسی اختصاص نمی دهم. نریل انجین 4. اگر کاملاً تازه کار هستید، توصیه می کنم ابتدا دوره آموزشی من در مورد بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص را بگذرانید.
این دوره برای چه کسانی است:
دانشجویان انریل انجین سطح متوسط که می خواهند یاد بگیرند چگونه بازی های تیراندازی اول شخص ساخته می شوند
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn the fundamental mechanics present in games such as Battlefield, Call of Duty, Destiny, Resident Evil, and more
What you'll learn
How to create a first-person shooter game in Unreal Engine 4
Description
In this game design course, I’ll guide you through the process of making a first-person shooter game. This course uses Unreal Engine 4 — the same game engine AAA games development studios used to make Fortnite, Batman Arkham Knight, Borderlands, and many others.
This class contains 38 video lessons that will walk you step-by-step through the following topics:
- How to create 6 customizable weapons (includes pistol, assault rifle, shotgun, sniper rifle, grenade launcher, and rocket launcher)
- How to make hit scan and projectile based weapons
- How to animate a first-person character
- How to script complex reloading and shooting systems
- How to spawn dynamic impact effects
- How to damage enemy characters based on specific body parts
- How to create interactable ammo pick up objects
- How to construct a player HUD using Widgets
- How to add realistic particle and sound effects to a game
- And much more
With the knowledge you’ll acquire in this class, you’ll gain an in-depth understanding of first-person shooter mechanics. This knowledge applies to all kinds of genres, such as looter, survival horror, military, sci-fi, and others, allowing you to take this project in an endless number of directions. While anyone is welcome to take this course, I recommend it for those with at least some coding knowledge or experience using Unreal Engine 4. While my lessons are thorough, I do not take the time in this course to explain the absolute basics of coding and Unreal Engine 4. If you are completely new, I recommend you take my course on Third-Person Action Adventure games first.
Who this course is for:
Intermediate Unreal Engine students wanting to learn how first-person shooter games are made