- مقدمه ای بر نورپردازی در موتور Unreal 5.1
- نورپردازی سینمایی در Unreal Engine 5.1
- سیستم های روشنایی Unreal Engine 5
- تکنیک های مختلف نورپردازی در سناریوهای مختلف
- Unreal Engine 5 نصب شده است
- دانش اولیه موتور غیر واقعی 5
- سخت افزار برای راه اندازی موتور غیر واقعی 5
- روشنایی استاتیک
- روشنایی ثابت
- نورپردازی دینامیک
- نقشه های نور UV
- انواع نورهای مختلف
- حجم های جلوه های بصری Unreal Engine 5
- CPU Lightmass
- GPU Lightmass
- میکسر نور محیطی
- لومن
- لومن با ردیابی پرتوی سختافزاری (به ویندوز 10 با DirectX 12 نیاز است که کارتهای ویدئویی باید از سری NVIDIA RTX-2000 و بالاتر یا سری AMD RX 6000 و بالاتر باشند)
- نرمافزار Lumen در مقابل سختافزار Raytracing
- ردیابی مسیر
- نورپردازی از ابتدا (Lumen Daylight Exterior)
- نورپردازی از ابتدا (Lumen Daylight Interior)
- نورپردازی از ابتدا (Lumen Night Cyberpunk Exterior)
- چگونه نور صحنه خود را برای جلوگیری از خرابی و FPS پایین بهینه کنید.
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
شرح
فایل های پروژه در بخش سخنرانی 2: قسمت 2 گنجانده شده است.
مشخصات سخت افزاری توصیه شده:
ویندوز 10 64 بیتی، پردازنده 12 هسته ای با فرکانس 3.4 گیگاهرتز، با کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 یا AMD Radeon 5700 XT یا بالاتر، و 64 گیگابایت رم سیستم، حداقل 500 گیگابایت فضای هارد دیسک. اگر شما یک کامپیوتر اپل دارید متاسفم اما من با کامپیوترهای مک آشنا نیستم بنابراین نمی دانم که آیا با Unreal کار می کند یا خیر. برای باز کردن بسته بندی مطالب دوره به نرم افزار Winrar نیاز دارید. علاوه بر این، برای دنبال کردن قسمت Path Tracer به موارد زیر نیاز دارید:
سیستم عامل: ویندوز 10 1809 یا بالاتر
GPU: کارتهای گرافیک NVIDIA RTX و DXR سری GTX با درایور فعال
چه چیزهایی را باید بدون ترتیب یاد گرفت:
سطح مهارت
این دوره برای کاربران جدید Unreal Engine 5 مناسب است، اما میتواند برای دیگران نیز مفید باشد.