- کلاس 1: مقدمه ای بر Unreal Engine
- کلاس 2: ایجاد یک زمین کوهستانی در World Creator
- کلاس 3: سیستم جوی آسمان
- کلاس 4: افزودن مگااسکن های کویکسل
- کلاس 5: Speedtree & Foilage
دوره آموزشی بوت کمپ در آنریل اینجین - قسمت 1
UNR207 - Unreal Engine Bootcamp - Part 1
این دوره 200 سطحی برای آموزش هنرمندان جلوه های بصری ایجاد شده است که چگونه از اجزای Unreal Engine 5 برای ایجاد جهان های فوتورئالیستی برای پروژه ها استفاده کنند. تئوری کلیدی در مورد اینکه چگونه Unreal Engine در خط لوله VFX قرار می گیرد و کدام دارایی های برنامه DCC را می توان به Unreal Engine وارد کرد، به تفصیل پوشش داده خواهد شد.
این کلاس ها ایجاد مناظر واقعی DEM، ایجاد شاخ و برگ و درخت و سیستم ها، مدل های سطوح سخت و سطح بندی، ویرایش متریال در UE5، نوشتن و وارد کردن کاراکترها با استفاده از MetaHuman Creator، اتمسفر آسمان و سیستم نورپردازی در Lumin، پلاگین آب و اقیانوس را پوشش خواهند داد. UE5، دارایی های megascans برای جزئیات نزدیک و سیستم هندسه مجازی Nanite، post process fx و تنظیمات دوربین سینمایی.
لیام یک هنرمند ارشد VFX مستقر در استرالیا است که از سال 2003 در صنعت سه بعدی فعالیت داشته است. او در 18 سال گذشته روی پروژه های مختلفی کار کرده است، از جمله اخیراً محیط های عمیق دره ای واقعی برای The Falcon و Winter Soldier در دیزنی پلاس، و محیطهای زمین توخالی برای Godzilla vs Kong، و همچنین کار VFX روی دیگر فیلمهای بلند و سریالهای اپیزودیک آینده.
لیست کلاس :