- Unreal Engine
- Unreal Engine 5
- طراحی بازی
- طراحی معماری
- طراحی محصول
- حرکت شخصیت ها و انیمیشن ها از ابتدا
- UE5 Metahumans (ایجاد و انیمیشن)
- مقدمه ای بر Unreal Engine 5
- مروری بر رابط کاربری جدید UE5
- چگونه اولین پروژه خود را راه اندازی کنید
- ایجاد اولین سطح شما
- تنظیم نوردهی دستی و کاوش حجم پس از فرآیند
- معرفی کامل مواد و شیدرها
- نحوه ساخت مواد با استفاده از ویرایشگر گره مواد
- نحوه ایجاد مواد اصلی و نمونه برای کاهش آسان تلاش های مادی
- بازار غیرواقعی را کاوش کنید
- نحوه استفاده از Unreal Marketplace برای امتیاز دادن به مشها، مواد، عملکردها و موارد دیگر رایگان و غیررایگان
- اصول روشنایی موتور غیر واقعی
- معرفی کامل انواع نورپردازی در UE5
- چگونه از پخت نقشه سبک برای ایجاد محیط های زیبا و قابل پخش استفاده کنیم
- مروری بر تنظیمات جرم نور
- نحوه رفع مشکلات رایج نقشه نور
- جدید: موتور روشنایی لومن
- مقدمه ای در مورد نحوه عملکرد موتور روشنایی لومن برای ایجاد نورپردازی محیطی در زمان واقعی شگفت انگیز
- نحوه ایجاد مواد پرتاب کننده که هم نور مستقیم و هم غیرمستقیم را در زمان واقعی ایجاد می کنند
- جدید: Nanite Virtualized Geometry
- اکنون با معرفی Nanite اجازه می دهد میلیون ها مش پلی به علاوه بدون مشکلات عملکردی به صحنه شما اضافه شود
- نحوه ایجاد دارایی های Nanite از مش های موجود
- بحث در مورد محدودیت Nanite مانند اضافه برداشت و چگونگی غلبه بر این محدودیت ها
- کتابخانه یکپارچه Quixel Bridge (Megascans).
- چگونه می توان با مش های Quixel Bridge و Megascan مستقیماً از رابط UE5 شروع کرد
- نگاهی به مواد از پیش ساخته شده رایگان Quixel Bridge
- وارد کردن مش ها و دارایی های خارجی به Unreal Engine 5
- توضیحی در مورد نحوه وارد کردن فایل های FBX مستقیماً به UE5
- نحوه رفع مشکلات احتمالی مواد در واردات
- معرفی کامل موتور اسکریپت بصری شده Blueprint
- چگونه اولین نقشه های خود را بسازید و رویدادها را در UE5 ایجاد کنید
- نمونه های عمیق تر از ایجاد اولین نقشه های UE5 شما
- نحوه ایجاد و استفاده از متغیرها و توابع Blueprint
- چگونه یک سیستم سلامت و آسیب طرح اولیه بسازیم که در زمان واقعی به روز می شود
- سپس یک بازی کاملا کاربردی می سازیم که مفاهیم اضافی مانند:
- برنامه ریزی یک پروژه
- راه اندازی یک پروژه برای اولین بار
- مجسمه سازی مناظر و زمین
- مواد نقاشی روی مناظر
- ایجاد مواد "خودکار" که مواد مختلف را بر اساس شیب زمین رنگ می کند
- چگونه می توان آب های واقعی مانند اقیانوس ها و دریاچه ها را ایجاد کرد
- افزودن انواع شاخ و برگ (گیاهان، علف های هرز، گل ها، درختان و غیره) با استفاده از ایجاد کننده شاخ و برگ UE5
- وارد کردن، تقلب و افزودن انیمیشن به شخصیت ها
- ایجاد یک پوشش روی صفحه نمایش HUD (Heads Up Display) که نوارهای پیشرفت در زمان واقعی را نشان می دهد
- ایجاد کش های اولیه مواد غذایی
- مقدمه ای بر سیستم VFX آنریل نیاگرا
- نحوه استفاده از Event Tick و Timed Events در UE5
- و خیلی چیزهای دیگر...
- یاد بگیرید که چگونه کاراکترها را از ابتدا وارد و متحرک کنید
- دانلود کاراکتر مش و انیمیشن
- راه اندازی کامل کاراکتر با کلیدهای ورودی (بیکار، پیاده روی، دویدن و پرش)
- ترکیب انیمیشن کاراکترها
- مقدمه ای بر UE5 Metahumans (انسان دیجیتال)
- یاد بگیرید که چگونه از Metahuman Creator برای خلق شخصیت های شگفت انگیز انسانی واقعی استفاده کنید
- معرفی اولیه انیمیشن متاهومن، دکل اسکلتی متهومن و سکانسساز سینمایی.
- دانشجویان طراحی بازی
- دانشجویان طراحی محصول
- دانشجویان طراحی معماری
آموزش دوره کامل مبتدیان آنریل اینجین 5
Unreal Engine 5 (UE5): Complete Beginners Course
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
بدون نیاز به پیش نیاز
*سخنرانی های کاملاً جدید اضافه شده در این ماه*:
به یک نگاه جامع مبتدیان به Unreal Engine 5 جدید خوش آمدید. UE5 توسط حرفه ای ها و مبتدیان به طور یکسان برای ایجاد محتوای واقعی خیره کننده با کمک سیستم جدید نورپردازی Lumen و موتور هندسه مجازی Nanite استفاده می شود. شروع بهعنوان یک توسعهدهنده بازی، معماری یا محصول و ایجاد محتوای شگفتانگیز هرگز آسانتر نبوده است.
ما شما را در عرض چند ساعت از Unreal Engine Zero به Hero خواهیم رساند و همه چیز را از طرح کلی UE5 تا ایجاد یک بازی کاملاً کاربردی پوشش خواهیم داد.
فقط کمی از آنچه دوره پوشش می دهد:
این دوره برای چه کسانی است: