ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش دوره کامل مبتدیان آنریل اینجین 5



    Unreal Engine 5 (UE5): Complete Beginners Course

    آموزش دوره کامل مبتدیان آنریل اینجین 5


    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • Unreal Engine 
    • Unreal Engine 5
    • طراحی بازی
    • طراحی معماری
    • طراحی محصول

    الزامات
    بدون نیاز به پیش نیاز


    *سخنرانی های کاملاً جدید اضافه شده در این ماه*:

    • حرکت شخصیت ها و انیمیشن ها از ابتدا
    • UE5 Metahumans (ایجاد و انیمیشن)

    به یک نگاه جامع مبتدیان به Unreal Engine 5 جدید خوش آمدید. UE5 توسط حرفه ای ها و مبتدیان به طور یکسان برای ایجاد محتوای واقعی خیره کننده با کمک سیستم جدید نورپردازی Lumen و موتور هندسه مجازی Nanite استفاده می شود. شروع به‌عنوان یک توسعه‌دهنده بازی، معماری یا محصول و ایجاد محتوای شگفت‌انگیز هرگز آسان‌تر نبوده است.

    ما شما را در عرض چند ساعت از Unreal Engine Zero به Hero خواهیم رساند و همه چیز را از طرح کلی UE5 تا ایجاد یک بازی کاملاً کاربردی پوشش خواهیم داد.

    فقط کمی از آنچه دوره پوشش می دهد:

    • مقدمه ای بر Unreal Engine 5
    • مروری بر رابط کاربری جدید UE5
    • چگونه اولین پروژه خود را راه اندازی کنید
    • ایجاد اولین سطح شما
    • تنظیم نوردهی دستی و کاوش حجم پس از فرآیند
    • معرفی کامل مواد و شیدرها
    • نحوه ساخت مواد با استفاده از ویرایشگر گره مواد
    • نحوه ایجاد مواد اصلی و نمونه برای کاهش آسان تلاش های مادی
    • بازار غیرواقعی را کاوش کنید
    • نحوه استفاده از Unreal Marketplace برای امتیاز دادن به مش‌ها، مواد، عملکردها و موارد دیگر رایگان و غیررایگان
    • اصول روشنایی موتور غیر واقعی
    • معرفی کامل انواع نورپردازی در UE5
    • چگونه از پخت نقشه سبک برای ایجاد محیط های زیبا و قابل پخش استفاده کنیم
    • مروری بر تنظیمات جرم نور
    • نحوه رفع مشکلات رایج نقشه نور
    • جدید: موتور روشنایی لومن
    • مقدمه ای در مورد نحوه عملکرد موتور روشنایی لومن برای ایجاد نورپردازی محیطی در زمان واقعی شگفت انگیز
    • نحوه ایجاد مواد پرتاب کننده که هم نور مستقیم و هم غیرمستقیم را در زمان واقعی ایجاد می کنند
    • جدید: Nanite Virtualized Geometry
    • اکنون با معرفی Nanite اجازه می دهد میلیون ها مش پلی به علاوه بدون مشکلات عملکردی به صحنه شما اضافه شود
    • نحوه ایجاد دارایی های Nanite از مش های موجود
    • بحث در مورد محدودیت Nanite مانند اضافه برداشت و چگونگی غلبه بر این محدودیت ها
    • کتابخانه یکپارچه Quixel Bridge (Megascans).
    • چگونه می توان با مش های Quixel Bridge و Megascan مستقیماً از رابط UE5 شروع کرد
    • نگاهی به مواد از پیش ساخته شده رایگان Quixel Bridge
    • وارد کردن مش ها و دارایی های خارجی به Unreal Engine 5
    • توضیحی در مورد نحوه وارد کردن فایل های FBX مستقیماً به UE5
    • نحوه رفع مشکلات احتمالی مواد در واردات
    • معرفی کامل موتور اسکریپت بصری شده Blueprint
    • چگونه اولین نقشه های خود را بسازید و رویدادها را در UE5 ایجاد کنید
    • نمونه های عمیق تر از ایجاد اولین نقشه های UE5 شما
    • نحوه ایجاد و استفاده از متغیرها و توابع Blueprint
    • چگونه یک سیستم سلامت و آسیب طرح اولیه بسازیم که در زمان واقعی به روز می شود
    • سپس یک بازی کاملا کاربردی می سازیم که مفاهیم اضافی مانند:
    • برنامه ریزی یک پروژه
    • راه اندازی یک پروژه برای اولین بار
    • مجسمه سازی مناظر و زمین
    • مواد نقاشی روی مناظر
    • ایجاد مواد "خودکار" که مواد مختلف را بر اساس شیب زمین رنگ می کند
    • چگونه می توان آب های واقعی مانند اقیانوس ها و دریاچه ها را ایجاد کرد
    • افزودن انواع شاخ و برگ (گیاهان، علف های هرز، گل ها، درختان و غیره) با استفاده از ایجاد کننده شاخ و برگ UE5
    • وارد کردن، تقلب و افزودن انیمیشن به شخصیت ها
    • ایجاد یک پوشش روی صفحه نمایش HUD (Heads Up Display) که نوارهای پیشرفت در زمان واقعی را نشان می دهد
    • ایجاد کش های اولیه مواد غذایی
    • مقدمه ای بر سیستم VFX آنریل نیاگرا
    • نحوه استفاده از Event Tick و Timed Events در UE5
    • و خیلی چیزهای دیگر...
    • یاد بگیرید که چگونه کاراکترها را از ابتدا وارد و متحرک کنید
    • دانلود کاراکتر مش و انیمیشن
    • راه اندازی کامل کاراکتر با کلیدهای ورودی (بیکار، پیاده روی، دویدن و پرش)
    • ترکیب انیمیشن کاراکترها
    • مقدمه ای بر UE5 Metahumans (انسان دیجیتال)
    • یاد بگیرید که چگونه از Metahuman Creator برای خلق شخصیت های شگفت انگیز انسانی واقعی استفاده کنید
    • معرفی اولیه انیمیشن متاهومن، دکل اسکلتی متهومن و سکانس‌ساز سینمایی.

    این دوره برای چه کسانی است:

    • دانشجویان طراحی بازی
    • دانشجویان طراحی محصول
    • دانشجویان طراحی معماری
    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Unreal Engine
    Unreal Engine 5
    Game Design
    Architectural Design
    Product Design
    Requirements
    No Prerequisites Required
    Description
    *Brand New Lectures Added This Month*:

    Character Movement and Animations From Scratch

    UE5 Metahumans (Creation and Animation)

    Welcome to a beginners comprehensive look at the new Unreal Engine 5. UE5 is used by professionals and beginners alike to create stunning real-time content with the help of the new Lumen Lighting System and Nanite Virtualized Geometry Engine. It has never been easier to get started as a Game, Architectural, or Product Developer and create amazing content.

    We will take you from Unreal Engine Zero to Hero in just a few hours, covering everything from the general UE5 layout all the way through creating a fully functioning game.

    Just a bit of what the course covers:

    Introduction to Unreal Engine 5

    Overview of the new UE5 user interface

    How to setup your first project

    Creating your first level

    Adjusting manual exposure and exploring post process volumes

    Full Introduction to Materials and Shaders

    How to build materials using the material node editor

    How to create master and instance materials to easily cut down on material efforts

    Explore the Unreal Marketplace

    How to use the Unreal Marketplace to score free and paid meshes, materials, functions, and lots more

    Unreal Engine Lighting Basics

    A full introduction to different lighting types in UE5

    How to use light map baking to create playable beautiful environments

    An overview on lightmass settings

    How to fix common light map issues

    New: Lumen Lighting Engine

    Introduction on how the lumen lighting engine works to create amazing real-time environment lighting

    How to create emissive materials that generate both direct and indirect real-time lighting

    New: Nanite Virtualized Geometry

    Introduction to Nanite now allowing million plus poly meshes to be added to your scene without major performance issues

    How to create Nanite assets from existing meshes

    Discussions around Nanite limitation like overdraw and how to overcome these limitations

    The Integrated Quixel Bridge (Megascans) Library

    How to get started with the Quixel Bridge and Megascan meshes right from the UE5 interface

    A look at pre-built free Quixel Bridge materials

    Importing External Meshes and Assets to Unreal Engine 5

    A walkthrough on how to import FBX files right into UE5

    How to fix possible material issues at import

    Complete Introduction to the Blueprint Visualized Scripting Engine

    How to build your very first blueprints and create events in UE5

    More in depth examples of creating your first UE5 blueprints

    How to create and use Blueprint Variables and Functions

    How to build a blueprint health and damage system that updates in realtime

    We then build a completely functional game that covers additional concepts like:

    Planning a project

    Setting up a project for the first time

    Sculpting landscapes and terrains

    Painting materials on landscapes

    Creating "auto" materials that paint different materials based on the slope of the terrain

    How to create realistic water bodies like oceans and lakes

    Adding foliage variations (plants, weeds, flowers, trees, etc.) using the UE5 foliage creator

    Importing, rigging, and adding animations to characters

    Creating a on screen HUD (Heads Up Display) overlay that shows real-time progress bars

    Creating blueprint food caches

    Introduction to Unreal's VFX system Niagra

    How to use the Event Tick and Timed Events in UE5

    And lots more...

    Learn how to Import and Animate Characters from Scratch

    Download Character Meshes and Animations

    Full Character Setup with Input Keys (Idle, Walk, Run, and Jump)

    Character Animation Blending

    Introduction to UE5 Metahumans (Digital Humans)

    Learn how to use the Metahuman Creator to create amazingly real human characters

    Basic introduction to Metahuman animation, the Metahuman skeletal rig, and the cinematic sequencer.

    Who this course is for:
    Game Design Students
    Product Design Students
    Architectural Design Students

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :