آموزش طراحی بازی قابل پخش با استفاده از Blueprint در Unreal Engine
Replayable Game Design Using Blueprint in Unreal Engine
چیزی که یاد خواهید گرفت :
در این آموزش Unreal Engine، ما اصول طراحی قابلیت پخش مجدد، غیرقابل پیشبینی ساختاری، و تکرار سریع را در ایجاد یک سیستم Blueprint که میتواند سطوح بازی در هر اندازهای را با اشیاء بازیکن تعاملی (پیکاپ) که بهطور تصادفی قرار گرفتهاند، پر کند. ما همچنین از سودمندی آرایهها و کلاسهای بازیگر برای سازماندهی سیستم خود در یک کلاس بازیگر قابل جابجایی استفاده میکنیم که میتواند به سرعت و به راحتی برای نیازهای بسیاری از انواع بازیها تغییر یابد. در پایان این آموزش Unreal Engine، ارزش ایجاد سیستمی را خواهید فهمید که باعث صرفه جویی در کار شما در ساخت بازی می شود و به شما این امکان را می دهد که سریعتر مرحله توسعه را شروع کنید که در آن می توانید تجربه بازیکن را به خوبی تنظیم کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.2.