در مورد این دوره
با Unreal Engine یک توسعه دهنده ایجاد کنید. چه یک توسعهدهنده، برنامهنویس یا طراح بازی مبتدی باشید، با Unreal Engine شما خواهید توانست یکی از محبوبترین و طراحان حرفهای باشید. با نقشه ها بازی بسازید. بدون تجربه وارد بازی شوید یکی از ویژگی های اصلی Unreal Engine Blueprints یک زبان برنامه نویسی بصری است که به شما امکان می دهد هر بازی را بسازید و آن را سریع بسازید. از همان تکنیکهای AAA در تکنیکهای All Free استفاده کنید. در پایان این دوره شما یک پلتفرمر (SpeedBall) و یک شوتر (CloneStrike) از ابتدا تا انتها با فالو و کدگذاری ساده ایجاد خواهید کرد.همان اصول را در بازی های آینده خود اعمال خواهید کرد.
این دوره شامل همه چیزهایی است که برای شروع توسعه بازی ها باید بدانید، از جمله:
- یک پروژه ایجاد کنید
- موتور غیر واقعی
- واردات دارایی
- یک محیط طراحی کنید
- مبانی طرح
- شخصیت ها
- اقلام قابل غارت ایجاد کنید
- ایجاد پست های بازرسی
- شخصیت ها
- انیمیشن
- اسلحه و بارگیری مجدد
- در مقابل هوش مصنوعی
- سطوح
- سلامتی و آسیب / مرگ
- برد و باخت
- بازی
- موسیقی و جلوه های صوتی (SFX)
- بسته بندی بازی
- بهترین بازی را از یک توسعه دهنده منتشر شده بیاموزید
همه کدها برابر ایجاد نمی شوند. راههای زیادی برای توسعه بازیها وجود دارد که برخی بهتر از دیگران هستند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از ابزارهای مختلف بهینهسازی برای دستیابی به عملکرد قابل پخش استفاده کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
About this course
Create a developer with Unreal Engine. Whether you're a beginning game developer, programmer, or designer, Unreal Engine and you want everything you need to be a one of the most popular and designer by professionals by professionals. Create games with the blueprints Jump into the game with no experience One of the key features of Unreal Engine Blueprints is a visual programming language that allows you to create any game and make it fast. Use the same techniques AAA in their techniques All Free. By the end of this course you will create a platformer (SpeedBall) and a shooter (CloneStrike) from start to finish with simple follow-along and coded. You will apply the same principles to your own future games
This course covers everything you need to know to start developing games, including:
- Create a project
- Unreal Engine
- Import assets
- Design an environment
- Basics of the blueprint
- characters
- Create lootable items
- create checkpoints
- characters
- animation
- Weapon and reload
- Opposite AI
- levels
- health and damage/death
- win and lose
- game
- Music and Sound Effects (SFX)
- game packaging
- Learn the best game from a published developer
All code is not created equal. There are many ways to develop games, some better than others. I'll show you how to use different optimization tools to achieve playable performance.