Digital Tutors - Modeling and Rendering a Face Mask with ZBrush and KeyShot
Time : 5h 55m | Size : 6.56 GB | Project Files: Included | Software Used : ZBrush 4r7, KeyShot Bridge Plugin for ZBrush, KeyShot 5
با سلام
در این آموزش Isaac Oster نحوه مدلسازی و رندر یک ماسک صورت را توسط نرم افزار های ZBrush و Keyshot آموزش میدهد. او در ابتدا با استفاده از تکنیکهای مرسوم مدلسازی در زیبراش مانند retopology, DynaMesh, و ZModeler کار مدلسازی را انجام میدهد. سپس به Keyshot رفته به کار رندر جهت داشتن یک تصویر واقعگرایانه میپردازد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this ZBrush and KeyShot tutorial weandrsquo;ll model a face mask using traditional ZBrush sculpting techniques, retopology, DynaMesh, and ZModeler.
Weandrsquo;ll go through each step of the process in detail. Once the model is complete, weandrsquo;ll create a photo-real render using KeyShot. By the end of this ZBrush and KeyShot training youandrsquo;ll have a solid understanding of hard surface modeling strategies and techniques in ZBrush, as well as the tools necessary to create beautiful renders of your work using KeyShot.