- مدل سازی سطح سخت با توپولوژی تمیز با استفاده از توپولوژی کم و زیاد
- تمام مهارت های ضروری برای مدل سازی در Blender 3.6 را بیاموزید
- بافت داخل Substance Painter و با استفاده از نقشه های مش ساخته شده ی خودمان
- هنرمندان سه بعدی
- بافت سازی مواد PBR
آموزش مدل سازی در Blender و بافت دهی PBR
Ultimate Blender 3.6 Modeling Course with PBR Texturing
چیزی که یاد خواهید گرفت :
شما تمام مهارتهای ضروری را در داخل Blender برای مدلسازی یک دارایی سه بعدی پیچیده با چندین مش که توپولوژی تمیز را فقط با چند ضلعی مدلسازی میکند، یاد خواهید گرفت. شما قادر خواهید بود یک دارایی سه بعدی تمیز را بدون هیچ مشکلی با shading مدل سازی کنید. شما یک مدل قابل استفاده برای هر موتور بازی با PBR Textures خواهید داشت.
عمدتاً برای مبتدیان، درک نحوه ایجاد توپولوژی تمیز در حین کار بر روی یک شبکه low poly mesh و استفاده از یک اصلاح کننده subdivision بدون هیچ مشکلی واقعاً دشوار است.
ادغام رئوس شل، مقیاس، حرکت و چرخش در امتداد محور سمت راست و درک اینکه چگونه اصلاح کننده آینه می تواند زمان زیادی را برای شما در داخل بلندر صرفه جویی کند، تنها بخشی از چیزی است که به شما آموزش می دهم.
پس از فرآیند مدلسازی، ما به فرآیند بازکردن UV در داخل بلندر میرویم و به شما نشان میدهم که چگونه درزها را به درستی علامتگذاری کنید، هم با روش باز کردن معمولی توسط Blender و هم با عملکرد هوشمند UV و هم تراز کردن جزایر UV و همتراز کردن درزها و آنها را مقیاس کنید و به ترتیب صحیح بچرخانید تا بعداً بافت تمیزی داشته باشید.
مرحله آخر یک رویکرد هنری تر است که در آن می توانید طرح های خود را انتخاب کنید. من تفاوت بین بافتهای فلزی و بافتهای غیر فلزی را به شما نشان میدهم، همچنین به شما نشان میدهم که چگونه مقادیر زبری در یک موتور رندر کار میکنند و همچنین با استفاده از نقشههای مش پخته ما برای ایجاد یک بافت جالب برای دارایی سهبعدی خود، به شما نشان خواهم داد.
من روند ایجاد نقشه های معمولی خود را با استفاده از مقادیر ارتفاع برای دارایی سه بعدی و همچنین تنوع رنگ، با استفاده از ماسک های هوشمند، بافت های آلفا و نحوه نقاشی روی مش ها به شما آموزش می دهم.
این دوره برای چه کسانی است: