The Gnomon Workshop - The Making of Gathering
سلام
Gathering یک پروژه ی شخصی است که توسط Alex Alvarez ساخته شده است این پروژه با استفاده از نرم افزار های Maya ، Zbrush ، Body Paint ، Onyx ، Shave ، Mental Ray و فوتوشاپ ساخته شده است.
در این آموزش ، ما مراحل ساخت این اثر را به شما نمایش می دهیم ، این آموزش برای تمامی سطوح مناسب است ، الکس تمامی تکنینک ها مدلسازی، لی اوت ،Sculpt، تکسچرینگ، شیدینگ ، نورپردازی ، رندرسازی و در نهایت کومپوزیت المانهای مختلف را به شما نشان می دهد.تمامی مراحل از ساخت کاراکتر تا زمین ، جمجمه ها ، صخره ها ، گیاهان ، درخت ها و... را به شما آموزش خواهیم داد.این تصویر به کیفیت 3750*6000 رندر شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Gathering is a personal project by Alex Alvarez, created as a large scale detailed illustration for print. Using Maya, ZBrush, Bodypaint, Onyx, Shave, Mental Ray and Photoshop, this lecture gives an in-depth, although fairly non-technical, overview of the creation process. Suitable for viewers of all levels, Alex shares his techniques for layout, modeling, sculpting, texturing, shading, lighting, rendering and compositing the various elements. From the character to the terrain, cliff, plants, trees, skulls, candles, fur and atmospheric effects, each section explains the tools and strategies Alex employed to efficiently produce the image. Rendered at 6000x3750 pixels, suitable for a 30"x40" canvas print to be displayed at Gnomon, The Making of Gathering represents an excellent opportunity to watch an experienced artist share his workflow.