برای بیش از یک دهه، ZBrush ابزار استاندارد صنعت برای مجسمه سازی دیجیتال بوده است. این برای جلوه های بصری در فیلم های پرفروش، دارایی های بازی ویدئویی، تولید اسباب بازی، هنرهای زیبا و مجسمه سازی جمع آوری شده و همچنین طراحی مفهومی استفاده می شود. مقدمه ای بر ZBrush 4r8 با مادلین اسکات اسپنسر، مجموعه ای جامع از فیلم های آموزشی که تا به حال برای کاربران ZBrush ایجاد شده است که همه چیز را از اصول اولیه مطلق، به مجسمه سازی های پیشرفته تر و مباحث دقیق تر ارائه می دهد. در طول 16 ساعت ویدئو آموزشی، مادلین توضیح دقیق هر ابزار و روند را از رویکرد عملی با تاکید بر تکنیک ارائه می کند. او همچنین مجسمه سازی، چهره سازی و جزئیات گردش کار را نشان می دهد. درسها با مرور مختصری از UI برای تازه کار آغاز می شود، همراه با چند درس "شروع سریع" در مجسمه سازی با استفاده از تکنیک های مختلف هسته ای و همچنین درس عمیق در پوسته موجودات نقاشی از ابتدا با استفاده از polypaint. سپس Madeleine به مجموعه ویژگی های فردی، از جمله تمام ویژگی های جدید و پلاگین های ZBrush 4r8، از جمله Booleans، VDM برس، 3D Alphas، 3D Text و بیشتر، در حالی که نشان می دهد که چگونه بسیاری از ویژگی ها و ابزارها با هم در یک پروژه کار می کنند، حرکت می کند. زمینه مبتنی بر درس های کار با ZBrush در ارتباط با سایر برنامه های 3D، در این مورد Keyshot، نیز گنجانده شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
For over a decade, ZBrush has been the industry standard tool for digital sculpting. It is used for visual effects in blockbuster films, video game assets, toy production, fine art, and collectable sculpting as well as concept design. Introduction to ZBrush 4r8 with Madeleine Scott-Spencer provides the most comprehensive set of instructional videos ever created for ZBrush users, covering everything from the absolute basics, to more advanced sculpting and detailing topics. Over the course of 16 hours of instructional video, Madeleine provides a detailed explanation of each tool and process from a practical approach with an emphasis on technique. She also demonstrates sculpting, texturing and detailing workflows. The lessons start with a brief overview of the UI for the novice, along with a few "Quickstart" lessons on sculpting using various core techniques as well as an in depth lesson on painting creature skins from scratch using polypaint. Madeleine then moves into the individual feature sets, including all of the new features and plugins for ZBrush 4r8, including Booleans, VDM brushes, 3D Alphas, 3D Text and more, all while showing how many of the features and tools work together in a project based context. Lessons on working with ZBrush in conjunction with other 3D applications, in this case Keyshot, are also included. For a more comprehensive breakdown of the myriad topics of this title, be sure to reference the chapter list and corresponding titles.