تا کنون به این فکر افتاده اید که چرا اکثر مدلسازان دیجیتال حتی با فراگیری نرم افزار های ساخت مدل مانند 3ds max, Zbrush نمی توانند مدل های جذاب و واقعی بسازند؟
گروه CGtools.ir بنا به تجربه ی فراوان خود در زمینه ساخت انیمیشن چاره ای برای هنرمندان عزیز پیشنهاد می کند .
هنر چیزی نیست که اکثر افراد آن را در نرم افزار ها جستجو کنند .اگر شما تاریخ هنر و مخصوصا مجسمه سازی را بررسی کنید بزرگانی را خواهید یافت که شهرت جهانی دارند ،رمز موفقیت این افراد علاوه بر نبوغ ذاتیشان ،برخورد حسی و علمی با مقوله هنر می باشد.
امروزه با گستردگی صنعت دیجیتال مخصوصا در فیلم سازی و ساخت انیمیشن شما نرم افزار های متعددی را می بینید که راه را برای رسیدن به هدفتان هموار میکند.اما معجزه نمی کنند زیرا آنچه به کار روح می دهد هنر افراد می باشد.
Scott Eaton یکی از بزرگترین هنرمندان جهان است که هم به صورت کلاسیک هم به صورت دیجیتال به مقوله ی مدلسازی کاراکتر می پردازد که آموزشی به صورت آنلاین تحت عنوان Digital Figure Sculpting فراهم کرده است.
این آموزش شامل 10 هفته ی آموزشی است که آناتومی بدن را به صورت جز به جز بررسی می کند.در این آموزش شما آناتومی و فیگور را به صورت کاملا حرفه ای فرا می گیرید و حتی در کنار آن به شما رموز کادر بندی ،حقه های نرم افزاری در زیبراش ،فیگور های جذاب آموخته می شود. تنها کافیست این 10 هفته را با این مدرس بزرگ همراه شود و به مطالعه ی آناتومی بدن انسان و تمرین در نرم افزار زیبراش بپردازید تا پیشرفت فوق العاده خود را ببینید.