در این دوره، مدرس به آموزش نحوه ساخت شخصیت های سه بعدی در برنامه Zbrush می پردازد. در ابتدا به نحوه تولید اشکال از هر یک از عضلات و نحوه اتصال آنها از طریق تاندون به استخوان را پوشش می دهد. همه چیز برای مدل سازی صحیح یک شخصیت آناتومیک را می آموزید. در ادامه مدرس به مدل سازی سر شخصیت خواهد پرداخت. آیا شما یک دانش آموز حرفه ای یا آماتور هستید و آرزو دارید یک هنرمند دیجیتال شوید؟ می خواهید مهارت های ایجاد شخصیت های سه بعدی را در صنعت فیلم ، دیجیتال انیمیشن و بازی های ویدیویی را به سطح بالاتری ببرید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، این دوره برای شما مناسب است! این بخش شامل موارد: Norms ، Zremesher ، مدلینگ گوش ، بینی ، دهان ، سر و تعامل اجزای صورت با هم برای گرفتن نتیجه حرفه ایی می باشد. در آخر مدرس روی بخشی از ابزارها که باید به عنوان یک حرفه ایی بتوانید انجام بدهید، تمرکز دارد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Vol.1 The Body:
In each block of muscles I will explain how to generate the shape of each one of them, and how they are connected through tendons to the bones respectively.
Through 39 classes you will learn everything you need to model an anatomically correct character, you will learn muscle by muscle with its name in english and recommendations to apply this knowledge to your future projects.
The course contains the following topics:
– Norms
– Masks
– Polygroups
– Pectorals
– Deltoid
– Trapezius
– Teres and infraspinatus
– Dorsal
– Serratus
– Abs
– Torso
– Arms
– Legs
Vol.2 The head:
Are you a student, professional or amateur and wish to become a digital artist? want to develop skills for the creation of 3d characters in the movies industry, Digital Animation and Video games If your answer is yes, this course is for you!
You’ll apply advanced techniques for optimizing your time and workflow.
In each block of muscles I will explain how to generate the shape of each one of them, and how they are connected through tendons to the bones respectively.
Through the 17 classes you will be able to learn everything you need for modeling the head of a character, anatomically correct, you will know muscle by muscle with its name in english and recomendations for implementing this knowledge on your future projects.
The course contains the following topics:
-Norms
-Zremesher
-Zremesher guides
-Ear modeling
-Nose modeling
-Mouth modeling
-Head creation
-Integration of all components of the face and the head for a professional result.
Vol.3 Hands and Feet:
You can find all about this curse the 6/10/2017 – Wait for it!
This knowledge will be part of your tools as a professional, will represent a differentiator against those who ignore the contribution that anatomy makes to a job, creating quality characters, no matter if it is realistic, cartoon, manga or whatever style you choose.
What are you waiting for?, download now!