این دوره شامل هر مرحله از مجسمه سازی تا رندر نهایی در داخل برنامه Blender می باشد. و همچنین شامل 47 قسمت ، بیش از 9 ساعت مراحل تفصیلی ، توضیحات فنی به صورت مرحله به مرحله ، اظهار نظر در مورد فیلم و زمان بندی و همه فیلم ها به صورت حرفه ای ویرایش شده اند.
عناوین اصلی دوره، شامل :
مجسمه سازی شخصیت در زیبراش
مجسمه سازی زره پوش و تجهیزات در زیبراش و بلندر
Retopology در بلندر
بهینه سازی UVs در بلندر
تکنیک های پیشرفته baking در بلندر
اساس texturing در بلندر و فتوشاپ
Texturing در Substance Painter
Posing و رندرینگ در بلندر
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This course cover every single step from sculpting to the final render inside of Blender realtime engine EEVEE.
47 videos, for over 9 hours of detailed process, including step by step technical explanation, commented video and timelapses. All videos are professionaly edited.
All production files available (Zbrush sculpt, OBJ files, blender files, substance painter project, textures, references, HDRi)
Chapters descritpion :
Overview of the course, the goals and the files
Character sculpting in Zbrush
Armour and equipement sculpting in Zbrush and Blender
Retopology in Blender
Optimised UVs creation in Blender
Advanced baking technics in Blender
Base texturing in Blender and Photoshop
Texturing in Substance Painter
Posing and render in blender
In the end, you should know how to create a PBR character for games with a low polygon budget (under 10K triangles).