در این کارگاه آموزشی جدید توسط Daniel Zeni، نحوه استفاده از ZBrush’s ZModeler را تا حد امکان به صورت کارآمد بیاموزید. طی 6 سال تجربه کار در فیلم، بازی و محصولات مصرفی، با استفاده از ZBrush برای زنده کردن شخصیت ها، دانیل متوجه شد که ZModeler گردش کار او را متحول کرده است.
این کارگاه نحوه استفاده او از ZModeler را با پتانسیل کامل خود به اشتراک می گذارد، مبانی ZModeler را پوشش می دهد، راه های مختلف برای ویرایش چهره ها، نقطه ها و لبه ها را نشان می دهد، و نحوه ایجاد هر نوع توپولوژی مورد نیاز در ZBrush را مورد بحث قرار می دهد - چه سطح سخت و چه ارگانیک. . در طول کارگاه، دانیل تمام تکنیکهای ZModeler را که معتقد است هر هنرمند حرفهای باید بداند، توضیح میدهد و نحوه استفاده مؤثر از آنها را نشان میدهد. او همچنین چندین تکنیک خاص، از جمله نحوه استفاده از Insert NanoMesh با استفاده از ZModeler را شرح می دهد. هنگامی که مدل شخصیت کامل شد، دانیل کار را با قرار دادن آن در ژست نهایی تمام می کند.
این آموزش ویدیویی برای کسانی در نظر گرفته شده است که از قبل در ZBrush مجسمه سازی راحت هستند و می خواهند توپولوژی مناسب ایجاد کنند، روند کار خود را سرعت بخشند یا حتی فقط از مدل سازی جعبه سنتی به مدل سازی در ZBrush منتقل شوند. فایل ZBrush دانیل همراه با این کارگاه جهت مطالعه مدل نهایی برای مشترکین قرار داده شده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how to use ZBrush’s ZModeler as efficiently as possible in this new workshop by Daniel Zeni. During 6 years of experience working in film, games, and consumer products, using ZBrush to bring characters to life, Daniel found that ZModeler revolutionized his workflow.
This workshop shares how he uses ZModeler to its full potential, covers the basics of ZModeler, shows the various ways to edit faces, verts, and edges, and discusses how to create any kind of topology you need in ZBrush — whether hard surface or organic. Throughout the workshop, Daniel details all the ZModeler techniques he believes every professional artist should know and demonstrates how to use them effectively. He also details several niche techniques, including how to use Insert NanoMesh using ZModeler. Once the character model is complete, Daniel finishes up by taking it into a final pose.
This video tutorial is intended for those already comfortable sculpting in ZBrush who want to create proper topology, speed up their workflow, or even just transition from traditional box modeling to modeling in ZBrush. Daniel’s ZBrush file is included with this workshop for subscribers to study the final model.
The concept Daniel Zeni uses in this workshop is by Anh Dang.