توضیحات
بیاموزید که چگونه می توانید یک مفهوم سبک شده 2D را به یک شخصیت سه بعدی تبدیل کرد. با استفاده از Zbrush و Photoshop ، دانیل از انتخاب یک مفهوم مناسب گرفته تا رنگ آمیزی دقیق شخصیت و دستیابی به یک تصویر نهایی صیقلی ، از روند کامل عبور می کند.دانیل با توضیح عمیق در مورد تنظیم مفهوم در Zbrush شروع می کند و نحوه استفاده از ابزار Protection Spotlight را به نفع شما نشان می دهد. او در مورد مجسمه سازی اشکال کلی و استفاده از تقارن برای تراز کردن بدن با سر و همچنین نحوه ذخیره زاویه های دوربین با استفاده از Zapplink استفاده می کند. همچنین خواهید فهمید که چگونه زاویه های دوربین ذخیره شده می توانند به شما کمک کنند هر بار که تغییر ایجاد می کنید ، با مفهوم خود بیشتر خط کنید و از یک مسابقه نزدیک با مفهوم اصلی خود اطمینان حاصل کنید.به عنوان یک مدرسه GNOMON فارغ التحصیل با تجربه کار در همه چیز از جلوه های فیلم و انیمیشن اپیزودیک گرفته تا محصولات مصرفی و بازی های موبایل ، دانیل دارای زرادخانه ای از نکات و ترفندهای آزمایش شده و آزمایش شده برای ایجاد شخصیت است که در طول 11 فصل به اشتراک می گذارد. شما همچنین تکنیک های او را برای استفاده از Zmodeler Zbrush یاد خواهید گرفت و می بینید که چگونه می تواند در یک گردش کار شخصیت ، حتی برای موضوعات ارگانیک مؤثر باشد.مرحله آخر این کارگاه نشان می دهد که چگونه می توانید رنگ های صحیح را از مفهوم انتخاب کنید و یک روش سریع و آسان برای دستیابی به یک تصویر خوب ، تمیز و نهایی که برای نمونه کارها آماده است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
DESCRIPTION
Learn how to translate a 2D stylized concept into a 3D character with this 6-hour workshop by Daniel Zeni. Using ZBrush and Photoshop, Daniel walks through the complete process, from selecting a suitable concept to coloring the character accurately and achieving a polished final image.Daniel begins with an in-depth explanation of setting up a concept in ZBrush and shows how to use the Spotlight projection tool to your advantage. He instructs on sculpting the overall shapes and using Symmetry to align the body with the head as well as how to save out camera angles using ZAppLink. You’ll also discover how saved camera angles can help you further line up a mesh up with your concept each time you make a change, ensuring a close match to your original concept.As a Gnomon School graduate with experience working in everything from effects for film and episodic animation to consumer products and mobile games, Daniel has an arsenal of tried-and-tested tips and tricks for character creation that he shares throughout 11 chapters. You’ll also learn his techniques for taking advantage of ZBrush’s ZModeler and see how it can be instrumental in a character-creation workflow, even for organic subjects.The final stage of the workshop shows how to select the correct colors from the concept and a quick-and-easy way to achieve a nice, clean, final image ready for your portfolio.