EnvIt یک ابزار پراکنده قوی و کاربر پسند برای مایا است. به سرعت و به راحتی به شما در ایجاد صحنه های محیطی کمک می کند، شامل تمام ابزارهای پراکندگی ضروری که انتظار دارید، و همه با یک گردش کار و رابط کارآمد است.
همه ما کاستیهای ابزار پراکندگی مایا را تجربه کردهایم و خوشحالیم که بالاخره راهحلی ارائه میکنیم که به طور موثر مشکل امروز را حل میکند و آیندهای با امکانات فوقالعاده را فراهم میکند. 3dsMax دارای ForestPack است که آن را به پیشرو در ArchViz تبدیل می کند. برای VFX شما Houdini دارید و Clarisse بر اساس ابزارهای scatter آن ساخته شده است. Unreal Engine بهخاطر ابزارهای رویهای بیدرنگ خود شناخته شده است. و سپس مایا وجود دارد، بدون هیچ چیز. ما با مشکلات یک سیستم ذرات قدیمی و حشره دار MASH زندگی کرده ایم، و اکنون زمان چیز بهتری است. به همین دلیل است که من کاملاً روی ساختن یک ابزار Scatter قوی، قابل ارتقا و آسان برای مایا: EnvIt متمرکز شدهام.
طراحی شده توسط Bifrost EnvI بر اساس یک موتور قدرتمند جدید است. این ذرات، MASH یا هر چیزی که قبلا استفاده کرده اید نیست. این از تمام فناوری جدید مایا استفاده می کند که به معنای قدرت و مقیاس و قابلیت گسترش بیشتر از همیشه است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
EnvIt is a robust and user-friendly Scatter Tool for Maya. It will quickly and easily help you create environment scenes, includes all the essential scattering tools you’d expect, and all with an efficient workflow and interface.
We’ve all experienced Maya’s Scattering Tool shortcomings, and we’re excited to finally provide a solution that effectively solves the problem today, and provides a future of spectacular posabilities. 3dsMax has ForestPack, making it the leader in ArchViz. For VFX you have Houdini and Clarisse is built upon it’s scatter tools. Unreal Engine is known for its real-time procedural populating tools. And then there’s Maya, with nothing. We have lived with the troubles of an old particle system and buggy MASH, and now it’s time for something better. This is why I have been completely focused on building a robust, expandable, and easy to use Scatter Tool for Maya: EnvIt.
Powered by Bifrost EnvIt is based upon a powerful new engine. This is not particles, MASH, or anything you’ve used before. This leverages all new Maya technology, which means more power and scale and extendability than ever before.