ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    دانلود رایگان بسته نرم افزاری Geomagic



     

    در این پست برای شما بسته نرم افزار Geaomagic را آماده نموده ایم. تیم Geomagic تاکنون نرم افزار های مخلفی را با کاربرد های مختلف ساخته است که ما در این پست اکثر آن ها را برای شما گرد آوری کرده ایم که در رابطه با هر کدام توضیحاتی را به صورت مجزا قراد داده ایم.

     

    Geomagic Qualify :

    این نرم افزار می تواند یک نرم افزار اصلی و پایه در شرکت های طراحی و ساخت و تولید باشد . زیرا دارای بیشترین امتیاز در قدرت ، کیفیت ، سرعت و خودکار بودن ، اتوماسیون صنعتی و شبیه سازی دقیق سه بعدی را دارد. اسکن کننده جئومجیک  شرایط ارائه بالاترین دقت و کیفیت ، تصویر برداری سریع ، جامع و کامل ، گزارش های خودکار و سریع در کیفیت تصویر برداری و پردازش آن به عنوان اولین نرم افزار کاملا تایید شده عرضه شده است . به بیانی روشن با استفاده از این محصول نیازی به اسکن مجدد برای رفع عیوب تصویر برداری نیست زیرا در هنگام تصویر برداری در لحظه کیفیت کار را دیده و هیچ مورد از نظر دور نمی ماند و البته آنقدر دقیق است که به عنوان مستر مرجع و مبنای تایید دیگر نرم افزارها و طراحی ها قرار گرفته است . تاییدیه ای که پیش از این فقط توسط دستگاه های بسیار دقیق اندازه برداری ابعادی CMM دقیق لیزری  صورت می گرفت . از این نرم افزار برای بهبود کیفیت ، سنجش کیفی تولیدات نیز استفاده می شود . در واقع این نرم افزار به نوعی مقایسه کننده برای تولید انبوه و یکسان از یک قطعه و یا بررسی کیفی انطباق کپی تولید شده با اصل را انجام می دهد. Geomagic Qualify واجد شرایط ارائه بالاترین دقت، سرعت و جامع بودن ، گزارش های خودکار در کیفیت قطعات به عنوان ساخته شده برای بازرسی اولیه قطعات و نهایی محصول ، بازرسی تولید، و مدیریت تامین کنندگان ، مانند استاندارد تامین قطعات خودرو ISO-TS با استفاده از CMM و لیزر اسکن ابزارخود را دارد.این نرم افزار با واردنمودنCAD طراحی و تجزیه و تحلیل تولید محصول را بدون پرداخت هزینه برای کمک به تولید کنندگان که به سرعت در حال افزایش تولید محصول هستند به وسیله  تولید با کیفیت، شناسایی مسائل مربوط به فرآیند و ساخت بهره وری ، کاوش و توابع بازرسی بعدی را قادر اندازه گیری سریع و دقیق قطعات، نموده امکانات و شرایطی شامل ایجاد هوشمند و فعال از گزارشات به صورت فایل پی دی اف از انحراف های ابعاد و تلورانس از تولید را دارد.

    Geomagic Studio :

    جئومجیک استودیو جعبه ابزار کامل برای تبدیل داده های سه بعدی 3D اسکن شده به سطح بسیار دقیق، چند ضلعی و مدل های اصلی و اولیه CAD  طراحی به وسیله کامپیوتراست. یکی از این ابزارهای این نرم افزارکه ابزار بسیار مهم و حیاتی در طیف بسیار وسیع و کاربردی این نرم افزار می باشد استفاده از ابر نقاط یا مش بندی می باشد. ابزار استفاده از ابر نقاط ، ویرایش ابر نقاط و مش بندی ها با دقت و قدرت بسیار بالای نقطه به نقطه امکان ایجاد سطوح و ابعاد دقیقی از ابر نقاط ایجاد شده از اسکن را در استودیو جئومجیک فراهم می کند. این ابزار به صورتی هوشمند بهبود یافته به طوری که می تواند توابع سطوح ، ترازها ، زاویه ها و شیب ها ، صافی سطوح و اضلاع ، چند ظلعی ها ، قرینه ها را تشخیص دهد. علاوه بر توابع پردازش داده ها اسکن 3D دقیق آن، Geomagic Studio  جئومجیک استودیو شامل ابزار خودکار باور نکردنی و جالبی است ،که همه کاربران را قادر به تولید بالاترین مدل کیفیت در کمترین زمان و کاهش هزینه انسان ساعت. برای مهندسی معکوس، طراحی محصول، نمونه سازی سریع، تجزیه و تحلیل و تهیه خروجی CAD، در هسته مرکزی جئومجیک برای استفاده در دیگر نرم افزارها می کند. در نسخه های جدید با ایجاد امکانات خط فرمان و ابزار برنامه نویسی پایتون جدید ، توضیح توسط مهندس درویشی ، نرم افزار برنامه نویسی Python یک نرم افزار برنامه نویسی ابعادی هندسی پایه برای تولید مدل می باشد . این نرم افزار پایه برنامه نویسی تهیه مدل ، نمودار و گراف های تصویری هندسی دقیق در نرم افزارهای MSC Partran , COMSOL , SAS  و چند برنامه تحلیل و شبیه سازی دیگر نیز می باشد. این ابزار امکان شخصی سازی ، برنامه نویسی ساخت ماکرو و.. برای بهبود افزایش و استفاده های بیشتر از این نرم افزاررا فراهم می کند . از جمله بسته های جانبی به کمک این امکانات و توانایی به ابزار ورود و خروج داده ها ، مدل بین این نرم افزار و نرم افزارهای CATIA , Autodesk Inventor , CREO Elements/Pro (Pro/ENGINEER ) and SolidWorks  کتیا اتودسک اینونتور یا اتوکد مخترع ، سالیدورک ؛ پرو اینجینیر تهیه و استفاده کرد و البته بیشتر ..

     

    Geomagic Freeform Plus :

    نرم افزاری قدرتمند برای طراحی انواع محصولات صنعتی و مصرفی است که مجموعه ای کامل از ابزار، قابلیت ها و ویژگی ها را برای طراحی انواع مدل های سه بعدی در تمامی صنایع در اختیار طراحان و مهندسان قرار می دهد. با این نرم افزار می توان مدل های سه بعدی را با استفاده از ابزار لمسی طراحی نمود انواع سطوح و هندسه های سه بعدی را با درج دقیق ترین جزئیات شبیه سازی کرد انواع مواد از جمله فلزات چوب و حتی سیالات را در طراحی به کار گرفت انواع قالب های صنعتی و غیره صنعتی را طراحی نمود و حتی مدل های سه بعدی را اسکن و پردازش نمود. همچنین می توان به صورت یکپارچه با سایر نرم افزار های CAD تعامل نموده و فایل هایی با فرمت های STL ،OBJ ،PLY ،IGES ،STEP و ... را به برنامه وارد نمود و یا ذخیره کرد.

     

    Geomagic Design X :

    محصول شرکت 3D Systems یک نرم افزار طراحی سه بعدی بوده که بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه در این زمینه، به طور معکوس کار می‌کند یعنی به جای آن که نقشه یک مدل در نرم افزار طراحی و سپس ساخته شود، در این نرم افزار مدل واقعی مورد اسکن سه بعدی قرار گرفته و سپس نقشه ساخت آن به کاربر داده می‌شود. این نرم افزار با بهره گیری از روش مهندسی معکوس و کد نویسی‌های پیشرفته خود، اجسام واقعی و از پیش ساخته شده را مورد آنالیز دقیق قرار داده و با دقت بالا نقشه سه بعدی آن را به شما تحویل می‌دهد و شما می‌توانید آن نقشه را در هر برنامه طراحی سه بعدی و CAD اجرا نموده و ویرایش کنید، حتی می‌توانید همان نقشه را مورد ساخت قرار داده و طبق آن به تولید قطعات واقعی بپردازید.

    روش کار در این نرم افزار بدین صورت بوده که جسم مورد نظر خود را در مقابل اسکنر سه بعدی قرار داده و اجازه می‌دهد تا اسکنر سه بعدی عکس‌های مختلفی از جسم مورد نظر تهیه کند سپس عکس‌های گرفته شده را به نرم افزار منتقل کرده و نرم افزار با استفاده از آنالیز سه بعدی دقیق خود نقشه حدودی آن را ترسیم می‌کند، سپس شما باید خروجی نرم افزار را با جسم واقعی مورد تطبیق قرار داده و آن را ویرایش کنید تا در نهایت به همان شکل مورد نظر شما در بیاید، سپس آن را در نرم افزارهای دیگری نظیر AutoCAD یا Maya اجرا نموده و سایر تغییرات نهایی را اعمال کنید.

     

    Geomagic Foundation :

    جئومجیک یک نرم افزار اسکن سه بعدی و شبیه ساز طراحی توسط کامپیوتر CAD می باشد. این نرم افزار برای ارائه طراحی از داده های تصوویر برداری  سه بعدی از اشیاء فیزیکی کمک می گیرد. می تواند از موجودات زنده و حتی تصاویر کنده کاری شده بر چوب و یا حجاری شده بر سنگ را و هر شکل پیچیده ای اسکن سه بعدی و مدل های CAD تهیه کند. این مدل های سه بعدی کاملا دقیق و فنی بوده و قابل استفاده در فعالیت های صنعتی ، ساخت و تولید مجدد از یک شئ است . علاوه بر آن نرم افزار تولید شده توسط این شرکت کاملا استاندارد و منطبق بر اصول علمی مقادیر و اندازه ها در اشکال سه بعدی است و می توان شکل و قطعه تولید شده را با اصل آن به صورت دقیق و کیفی مقایسه کرد . این نرم افزار قدرت برابر سازی بسیار خوبی با کیفیت بالا و کپی مهندسی معکوس یک تولید را دارد. محصولات این شرکت می تواند به عنوان مستر ، بازرس ، کارشناسی ارشد بر همه محصولات و تولیدات استفاده و کیفیت را کنترل نماید ، به این منظور دستگاه اسکن بسیار سریع و دستی فانتوم ، یک تصویر برداری دقیق ، با حس گر دقیق نوری دیجیتال نیزبه همین منظور طراحی و ساخته شده است .

     

    Geomagic for SolidWorks :

    پلاگینی قدرتمند برای نرم افزار سالید ورک است که با استفاده از آن میتوانید اجسام دنیای واقعی را از طریق اسکن سه بعدی به مدلهایی دیجیتالی و سه بعدی در سالیدورک تبدیل نمایید. استفاده از این ابزار باعث کاهش چشمگیر زمان جهت طراحی مدلهای سه بعدی از آبجکتهای دنیای واقعی میشود. بعد از اسکن کردن اولیه با استفاده از ابزارهایی که این پلاگین در اختیار شما قرار میدهد و همچنین ابزارهای محیط سالیدورک به مرور این طرح را تکمیل میکنید و در نهایت به یک مدل سه بعدی دقیق از جسم مورد نظر خواهید رسید. این پلاگین از انواع اسکنرهای سه بعدی پشتیانی میکند و علاوه بر روش اسکن کردن قادر است فایلهای سه بعدی را نیز به عنوان ورودی دریافت کند. این ابزار با استفاده از ویزاردهای مختلف فیچرهای موجود در اجسام اسکن شده را استخراج میکند از جمله سطوح، اسکچ اولیه، زوایا، اضلاع و …

    یکی از مزایای عمده استفاده از پلاگین Geomagic for SolidWorks امکان تولید مدلهای سه بعدی از روی چیزهایی است که مدلینگ دستی آنها کار غیر ممکن و یا لااقل بسیار دشوار میباشد. به عنوان مثال مدلسازی دستی موجودات زنده مانند انسان، حیوانات که پیچیدگی هندسی خاصی در طراحی خود دارند کار بسیار دشواری است ولی با استفاده از این پلاگین حتی میتوانید این دسته از موارد را هم مدلسازی کنید. این محصول کاری از شرکت ۳D Systems است، شرکتی که کارش تولید محصولات و ارائه خدمات ۳D به مشتریان است. از جمله پرینترهای سه بعدی، چاپ مواد، ابزارهای طراحی و مدلسازی دیجیتال. این شرکت با ۳۰ سال سابقه کار در این حوزه یکی از شرکتهای شناخته شده در دنیای محصولات سه بعدی است و تا کنون کمپانی های مختلفی از خدمات و محصولات این شرکت در راستای بهبود کسب و کار خود استفاده کرده اند.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

     

     

     

     

     

     

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

     

     

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    نرم افزار
    12/05/2019 - 13:38

    با سلام

    میشه لطفا افزونه geomagic for solidworks رو به همراه لایسنس یا کرک داخل سایتتون قرار بدید2

    با سپاس

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :