The Gnomon Workshop - 3D Creature Development Master Class
Time : 25 hrs | Size : 16.19 GB | Software : Photoshop, Maya, Zbrush, Headus, Bodaypaint, After Effects, SynthEyes, Mental Ray
سلام
پک عظیم آموزش ساخت موجودات تخیلی از شرکت Gnomon Workshop در 8 دی وی دی! مدرس این آموزش کسی نیست جز Alex Alvarez !!
این پک که " کلاس در جعبه " نامیده می شود ، شامل 8 دی وی دی ، 25 ساعت آموزش ، 66 ویدئوی 1080 برای Live Action ، و راهنمای 156 صفحه ای کاملا رنگی و 6 کار قابل چاپ از نمونه کارهای این مدرس می باشد. تمامی آموزش ها و کتابی که در داخل این پک قرار دارد ، از سطح متوسط به بالا شروع می شوند (برای کسانی که در سطح متوسط قرار دارند آماده شده است ) ، که به دانش آموزان پایه و اساس مدلسازی ، نوپردازی ، کمپوزیت ، انیمیشن ، استخوان سازی (Rigging) ، و طریقه ی UV گرفتن را به آنها نشان می دهد. هدف از این پک این است که به دانش آموز، پایه و اساس را نشان دهد، تا آنها بتوانند به طور موثر سرعت و کارایی خود را در تولیدات 3d بالا ببرند.
موضوعات که در این پک مورد بحث قرار می گیرند به شرح زیر هستند :
- Disc 1 - Ideation and Design
- Disc 2 - Modeling and UV Layout
- Disc 3 - Digital Sculpting
- Disc 4 - Integration, Rigging, and Poses
- Disc 5 - Look Development
- Disc 6 - Texturing and Shaders
- Disc 7 - Animation and Live-Action
- Disc 8 - HD Collection
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
3D Creature Development is a creative process that evolves a design by taking advantage of modern 3D tools and techniques. This Master Class introduces the student to the entire pipeline, while exploring form, looks and behavior. Along the way we focus on the experience of working on a project where our work must regularly be presented to an art director or client, while also keeping in mind that the workflow should allow for an iterative approach. This requires an emphasis on speed and efficiency. Projects are never done, they are due. You can tweak things forever, but in the end your work just needs to satisfy the demands of the project, client or specific shot that the work is being made for. With this in mind, all of my techniques are based on a workflow that allows me to spend as little, or as much time, as I have been given. For this creature project, the deadline was one day for each of the seven stages of development: Design, Modeling and UV Layout, Digital Sculpting, Look-Development, Texturing and Shaders, Rigging and Posing, Animation and Live-Action Integration. Regarding the level of technical details we go into for each stage of development, this Master Class thoroughly discusses and demonstrates every single step with over twenty-five hours of lecture. However, there are certain assumptions that have to be made in regards to the student's technical knowledge of the tools being used. This is an intermediate level course.
جعبـه دانلود
پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.
برای دانلود این آموزش از لینکهای زیر استفاده کنید.
فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.
=============================