3Dnice - Game Vehicle Development
Size : 13.9 GB | Project Files : Included | Software Used : Maya,XNormal,Quixel Suite,Photoshop,Unreal Engine
سلام
در این دوره آموزشی، مدرس روند ایجاد یک وسیله نقلیه برای بازی های نسل بعدی را مورد بحث و بررسی قرار میدهد. او ابتدا مدلسازی را با پلی بالا را پوشش میدهد و بدنه اصلی خودرو، سوپر شارژر و دامنه هوا، چرخ با لاستیک و برخی از عناصر داخل ماشین را مدلسازی میکند. سپس راه های مختلف برای ایجاد مدل با پلی کم را نشان می دهد. در ادامه مراحل ساخت UV و normal maps را با استفاده از Xnormal و Maya آموزش میدهد و برای ساخت بافت از Quixel Suite استفاده میکند.
در فصل 4 این دوره آموزشی او به موتور بازی سازی Unreal Engine میرود و همه چیز را با هم در یک صحنه ساده قرار میدهد، سپس مراحل نورپردازی و استفاده از مواد برای اشیاء را آموزش میدهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this course we will discuss the process of creating a vehicle for next generation games. We will cover high poly modeling. We will create main body of the vehicle, supercharger and air scope, wheel with tire and some inside elements. We will show you different ways to create your low poly model. We will make UVs for our vehicle. Then we will explore how to bake normal maps and ambient occlusion maps. For all of this we will use Maya 2016 and xNormal. For the texturing we will use Quixel SUITE 2. Some textures we will do from scratch and for others we will do a little brakedown to understand how they were created. The last chapter we will spend in Unreal Engine 4 and we will put everthing together in a simple scene. We will create lighting, and of course materials for our objects.