در این دوره، مدرس Saul Espinosa فرآیند و مسیر تولیدش را در برنامه های اسپید تری ، ردشیفت ، نیوک و هودینی پوشش خواهد داد. Saul به بررسی محیطهای سی جی و نقاشی های مات می پردازد. او در این آموزش از موتور Redshift به عنوان موتور اصلی و نرم افزارهای مایا ، نیوک ، ماری ، هودینی و … برای رسیدن به نتیجه نهایی استفاده می کند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
I will be covering my pipeline and process. Whether its mostly CG environments & matte paintings or more projection based matte painting work. This will consist mostly using Redshift as my 3D render engine of choice along with how I use Maya, Houdini, Mari, Nuke and more to achieve my finished result. Thanks again for visiting and supporting and on my journey!
In order of material volume: Redshift (+ AOVs) / Houdini / Nuke / Speedtree / Megascans / Mari
(redshift amounting for the most coverage, and mari just appearing in one of the series)
Latest updates of video tutorials up to (and including) October 2019