جهان را در زمان واقعی ایجاد کنید.
جهان های زیبا و مادام العمر را در موتور غیر واقعی 4 تحت هدایت جو گارت ، یکی از بهترین هنرمندان در زمان واقعی این صنعت ایجاد کنید. جو با کار در پروژه هایی مانند تولد دوباره کیکسل و Crysis ، جو همه چیزهایی را که باید بدانید برای شروع کار با محیط های غیر واقعی به شما می آموزد.
برنامه درس دوره
- درس 1(برنامه ریزی)
در این درس ، اصول اولیه غیر واقعی را یاد خواهید گرفت و شروع به ساختن ایده محیط زیست خود می کنید. شما منابع را پیدا خواهید کرد ، یک کتابخانه دارایی ایجاد می کنید و آن دارایی ها را در یک منطقه مناسب برای هم جمع می کنید. با پایان این درس ، تمام ابزارهای مورد نیاز خود را برای شروع ساخت محیط خود خواهید داشت. - درس 2(ایجاد جهان)
در این درس ، شما سطح جدیدی را در موتور غیر واقعی ایجاد خواهید کرد. با استفاده از تکنیک های مختلف مجسمه سازی ، پانسمان و روشنایی ، سطح شما از یک هواپیمای کاملاً مسطح به یک ویستا زیبا و زیبا پیشرفت می کند. - درس 3(طراحی شهر)
اکنون که یک محیط طبیعی ایجاد کرده اید ، یاد می گیرید که چگونه به سرعت یک شهر پراکنده بسازید. طرح ها ، سایه بان ها و انواع مختلف پانسمان مجموعه می توانند در هیچ زمان و به هیچ وجه تنوع باورنکردنی ایجاد کنند. شما با تنظیم یک صحنه صیقلی ، که می تواند به گیم پلی یا یک تصویر ارائه شده تبدیل شود ، به پایان می رسید. - درس 4(صیقل)
اکنون محیط ها و عکس هایی را که در طول دوره ایجاد کرده اید ، صیقل می دهید. این نه تنها به معنای زیباتر شدن آنها به نظر می رسد ، بلکه اطمینان حاصل می کند که در حالی که محیط در زمان واقعی اجرا می شود ، عملکرد خوبی دارند. در پایان این درس ، یک قطعه 2D یا ویدیویی تکمیل شده و همچنین یک محیط قابل پخش خواهید داشت.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Create worlds in real time
Create beautiful, lifelike worlds in Unreal Engine 4 under the guidance of Joe Garth, one of the industry's top realtime artists. Having worked on projects such as Quixel's Rebirth and Crysis, Joe will teach you everything you need to know to get started with environments in Unreal.
Course Lesson Plan
- (Lesson 1(Planning
In this lesson, you'll learn the basics of Unreal and begin crafting your environment idea. You'll find references, build a library of assets, and assemble those assets together into one convenient staging area. By the end of this lesson, you'll have all the tools you need to start building your own environment. - Lesson 2(World Creation)
In this lesson, you will build a new level in Unreal Engine. Utilizing various sculpting, set dressing and lighting techniques, your level will progress from a completely flat plane to a beautifully laid out vista. - (Lesson 3(City Design
Now that you've created a natural environment, you'll learn how to quickly build a sprawling city. Blueprints, shaders and different kinds of set dressing can generate an incredible amount of variety in no time at all. You will finish by setting up a polished scene, which can either be turned into gameplay or a rendered image. - Lesson 4(Polishing)
Now you will polish the environments and shots you've created throughout the course. This not only means making them look prettier, but also making sure they perform well while the environment is being run in real-time. At the end of this lesson, you will have a completed 2D or video piece, as well as a playable environment.