- آموزش ایجاد یک محیط سه بعدی با کیفیت بالا از شروع تا پایان
- آموزش مدلسازی سه بعدی در Blender
- آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
- استفاده از ماسک ها و مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد
- طراحی سطح، ترکیب بندی و نورپردازی در Unreal Engine 5
- درک اولیه 3D و نرم افزارهای مورد استفاده - Blender، Substance Painter، Unreal Engine 5
- 27 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 11 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.
- کلیه فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.
ایجاد محیط آشپزخانه درآنریل انجین 5
Creating a Kitchen Environment in Blender and UE5
چیزی که یاد خواهید گرفت
الزامات
توضیحات
سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط آشپزخانه با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را مرور خواهیم کرد.
ما به مدل سازی در Blender، تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 خواهیم پرداخت.
خواهید آموخت:
نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):
تمام مدلسازیها در بلندر انجام میشود، با این حال، تکنیکهای مورد استفاده جهانی هستند و میتوانند در هر بسته مدلسازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. متریال ها و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.
در این دوره، هر آنچه را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید را یاد خواهید گرفت. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی به کار برد
این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)
ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپس ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.
ما با جمع آوری چند تصویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام PureRef مرتب می کنیم. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما کل فرآیند مدل سازی این را از ابتدا تا انتها فقط در بلندر بررسی خواهیم کرد. ما با مدل سازی برخی از دارایی های اصلی خود مانند اجاق گاز، یخچال و کابینت شروع خواهیم کرد.
پس از اینکه همه دارایی های خود را مدل سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.
پس از این ما تمام مدل های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و بافت ها را از Painter به Unreal Engine صادر می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگیهای جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوههای بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.
سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک زیادی برای صحنه خود خواهیم کرد تا جزئیات بیشتر صحنه را بیشتر کنیم. ما این دوره را با افزودن برخی مواد غذایی از Quixel Megascans، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کار خود به پایان خواهیم رساند.
بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.
این دوره برای چه کسانی است؟
دانشآموزانی که دانش اولیه مدلسازی، بافتسازی را دارند و میخواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره به طور مفصل توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی از نرم افزار مفید خواهد بود.