ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    ایجاد محیط آشپزخانه درآنریل انجین 5



    Creating a Kitchen Environment in Blender and UE5

    ایجاد محیط آشپزخانه درآنریل انجین 5

    چیزی که یاد خواهید گرفت

    • آموزش ایجاد یک محیط سه بعدی با کیفیت بالا از شروع تا پایان
    • آموزش مدلسازی سه بعدی در Blender
    • آموزش ایجاد بافت های واقعی در Substance Painter
    • استفاده از ماسک ها و مواد هوشمند در رنگ آمیزی مواد
    • طراحی سطح، ترکیب بندی و نورپردازی در Unreal Engine 5

    الزامات

    • درک اولیه 3D و نرم افزارهای مورد استفاده - Blender، Substance Painter، Unreal Engine 5

    توضیحات

    سلام به همه و به این دوره جدید خوش آمدید. در این دوره، کل فرآیند ایجاد یک محیط آشپزخانه با استفاده از Unreal Engine 5، Blender، Substance Painter را مرور خواهیم کرد.

    ما به مدل سازی در Blender، تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter و تنظیم صحنه، نور و مواد در Unreal Engine 5 خواهیم پرداخت.

    خواهید آموخت:

    • 27 سخنرانی ویدیویی Full HD با بیش از 11 ساعت محتوا و تفسیر صوتی.
    • کلیه فایل های مربوط به دوره شامل فایل های blend، فایل های پروژه غیر واقعی، فایل های مواد، تصاویر مرجع، بافت ها و غیره.

    نرم افزارهای مورد استفاده - (BLENDER، Substance Painter، Unreal Engine 5):

    تمام مدل‌سازی‌ها در بلندر انجام می‌شود، با این حال، تکنیک‌های مورد استفاده جهانی هستند و می‌توانند در هر بسته مدل‌سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند. متریال ها و بافت ها با استفاده از Substance Painter ایجاد خواهند شد. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب بندی در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد.

    در این دوره، هر آنچه را که برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها می بینید، باید بدانید را یاد خواهید گرفت. همین تکنیک ها را می توان تقریباً برای هر نوع محیطی به کار برد

    این دوره بیش از 11 ساعت محتوا دارد! (همه ویدیوها دارای تفسیر صوتی هستند)

    ما تمام مراحل این دوره را با هم مرور خواهیم کرد و هیچ چیز نادیده گرفته نخواهد شد. این دوره هیچ نوع تایم لپس ندارد تا بتوانید هر مرحله را به راحتی دنبال کنید.

    ما با جمع آوری چند تصویر مرجع شروع می کنیم تا ایده های اولیه و حال و هوای صحنه خود را به دست آوریم. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام PureRef مرتب می کنیم. پس از این به Blender می رویم و شروع به مدل سازی دارایی های اصلی خود می کنیم. ما کل فرآیند مدل سازی این را از ابتدا تا انتها فقط در بلندر بررسی خواهیم کرد. ما با مدل سازی برخی از دارایی های اصلی خود مانند اجاق گاز، یخچال و کابینت شروع خواهیم کرد.

    پس از اینکه همه دارایی های خود را مدل سازی کردیم، آنها را به Substance Painter صادر می کنیم تا فرآیند بافت سازی را شروع کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی Substance Painter مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره ایجاد کنیم.

    پس از این ما تمام مدل های خود را به Unreal Engine وارد می کنیم و بافت ها را از Painter به Unreal Engine صادر می کنیم. گام بعدی این است که نورپردازی خود را تنظیم کنیم و حال و هوا و فضایی را برای صحنه خود ایجاد کنیم. ما از ویژگی‌های جدید Unreal Engine مانند Lumen برای دریافت نور واقعی برای صحنه خود استفاده خواهیم کرد، سپس یک حجم پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا جلوه‌های بصری صحنه خود را بیشتر کنیم.

    سپس زمان بیشتری را صرف ایجاد وسایل کوچک زیادی برای صحنه خود خواهیم کرد تا جزئیات بیشتر صحنه را بیشتر کنیم. ما این دوره را با افزودن برخی مواد غذایی از Quixel Megascans، تنظیم زوایای مختلف دوربین و گرفتن اسکرین شات با وضوح بالا برای نمونه کار خود به پایان خواهیم رساند.
    بنابراین، امیدوارم شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.


    این دوره برای چه کسانی است؟

    دانش‌آموزانی که دانش اولیه مدل‌سازی، بافت‌سازی را دارند و می‌خواهند نحوه ایجاد محیط را بیاموزند. همه چیز در این دوره به طور مفصل توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی از نرم افزار مفید خواهد بود.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn

    • Learn to create a High-Quality 3D environment from Start to Finish
    • Learn 3D modelling in Blender
    • Learn to create realistic textures in Substance Painter
    • Using Smart Masks and Materials in Substance Painter
    • Level Design, Composition and Lighting in Unreal Engine 5

    Requirements

    • Basic understanding of 3D and the softwares used - Blender, Substance Painter, Unreal Engine 5

    Description
    Hello Everyone and welcome to this new course. In this course, we will go over the entire process of creating a Kitchen Environment using Unreal Engine 5, Blender, Substance Painter.

    We will go over modelling in Blender, texturing using Substance Painter and setting up the scene, lighting and materials in Unreal Engine 5.

    You will get:

    1. 27 Full HD video lectures with over 11 hours of content and AUDIO commentary.
    2. All the files related to the course including .blend files, unreal project files, substance files, reference images, textures etc.

    SOFTWARES USED - (BLENDER, Substance Painter, Unreal Engine 5):

    All the modelling will be done in Blender, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3D modelling package. The materials and textures will be created using Substance Painter. Level art, lighting and composition will be done in Unreal Engine 5.

    In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. The same techniques can be applied to almost any type of environment.

    This course has over 11 hours of content! (All the videos have audio commentary)

    We will go over each and every step in this course together and nothing will be skipped. The course does not have any kind of timelapses so that you can follow every step easily.

    We will start by gathering some reference images to gain some initial ideas and the mood for our scene. We will arrange these reference images in a free program called PureRef. After this we will move on to Blender and start modelling our main assets. We will go over the entire process of modelling this from start to finish in Blender only. We will start by modelling some of our main assets such as the stove, fridge, and the cabinets.

    After we have modeled all our assets, we will export them to Substance Painter to start the texturing process. We will learn to create high quality and realistic materials and the key features of Substance Painter like Smart Masks, generators, smart materials etc.

    After this we will import all our models into Unreal Engine and export the textures from Painter to Unreal Engine. The next step would be to setup our lighting and create a mood and atmosphere for our scene. We will make use of the new features of Unreal Engine such as Lumen to get realistic lighting for our scene, next we will set up a post-Processing volume to further enhance the visuals of our scene.

    Then we will spend some more time creating a lot of small props for our scene to further detail the scene even more. We will end this course by adding some food items from Quixel Megascans, setting up different camera angles and taking high resolution screenshots for our portfolio.
    So, I hope to see you there in the course, thank you.

    Who is this course for?

    Students that have basic knowledge of modelling, texturing and want to learn how to create environments. Everything in this course would be explained in detailed but some prior knowledge of the software would be helpful.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Unreal Engine
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.


    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.


    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :