هر آنچه را که می خواهید در Unreal Engine ایجاد کنید
Create Everything You Want in Unreal Engine
درس 01 : راهنمای کامل Landscape برای UE5
با نحوه ایجاد منظره در Unreal Engine آشنا شوید . در این دوره شما هر آنچه را که برای شروع ایجاد منظره در UE5 نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این شما را از ابتدا میبرد و به شما یاد میدهد که چگونه مناظر را وارد کنید، آنها را اصلاح کنید و مواد منظره جالبی ایجاد کنید.
درس 02 : تخریب آشوب در UES
با نحوه عملکرد Chaos Destruction در Unreal آشنا شوید
موتور 5. در این آموزش شما اصول تخریب را یاد خواهید گرفت و یاد خواهید گرفت چگونه شبیه سازی های تخریب را برای خود فعال کنیم .بازی در زمان واقعی
درس 03 : جزئیات دارایی ها از Zbrush به UES
نحوه ادغام کار با Unreal Engine را بیاموزید. در این آموزش شما گردش کار به turna را یاد خواهید گرفت .بلوک کردن مش و یادگیری تکنیک های مجسمه سازی در Zbrush سپس آن را به Unreal Engine 5 وارد کنید.
درس 04 :ایجاد اولین بازی شما در UE5
یاد بگیرید که چگونه یک بازی پلتفرمر ساده بسازید.در این آموزش شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای ایجاد یک بازی پلتفرمر ساده که در آن خواهید توانست .یاد بگیرید که چگونه رفتار ساده را به اشیاء موجود در آن اضافه کنید .جهان برای ساخت بازی های جالب
درس 05 : مقدمه ای بر مواد در UES
با نحوه ایجاد مواد در Unreal Engine 5.In آشنا شوید .در این آموزش شما اصول ایجاد را یاد خواهید گرفت .مواد و دستکاری بافت ها در داخل UES.
درس 06 : ابزارهای مدلسازی در UE5
در این مطلب نحوه مدلسازی داخل Unreal Engine 5 را بیاموزید .شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای مدلسازی استفاده کنید. زرادخانه ای که با UES برای ایجاد هندسه ارائه می شود .و از عملیات مدلسازی مختلف بدون استفاده کنید.
درس 07 : معرفی نیاگارا برای مبتدیان در UE4
یاد بگیرید که چگونه اولین VFX خود را در Unreal Engine ایجاد کنید . استفاده از نیاگارا در این آموزش ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای استفاده از سیستم نیاگارا برای ایجاد VFX و یادگیری مواد برای ایجاد یک افکت فانتزی در UE4.
درس 08 : مقدمه ای بر ایجاد محیط در UES
نحوه ایجاد یک محیط ساده را به طور کامل یاد بگیرید در Unreal Engine 5 با استفاده از ابزارهای مدل سازی. در این آموزش شما یاد خواهید گرفت که چگونه برخی از قلعه را مدل کنید خرابه ها با استفاده از ابزارهای مدلسازی غیرواقعی برای ایجاد یک محیط کوچک برای بازی
درس 09 : فیزیک سینه همچنین به عنوان Soft.Body Physics یا Breast شناخته می شود
فیزیک، فیزیک جیگل هنر و علم است .شبیه سازی رفتار اجسام غیر صلب ina .کامپیوتر.هنگام اجرای این ویژگی، itis بسیار مهم برای تعریف قصد، نسبت و شرایط خارجی .در این دوره آموزشی یاد می گیریم نحوه پیاده سازی این ویژگی در Unreal Engine با استفاده از دارایی فیزیک شخصیت هایمان.
درس 10 : اولین خود را ایجاد کنید فرد تیرانداز
در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه ساده توسعه دهیم .تیرانداز اول شخص مخفی کاری با یادگیری اصول اولیه موتور آنریل. با تعریف از بازی، به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید ایده های خود را منتقل کنید .از کاغذ تا کار عناصر گیم پلی با استفاده از نقشه ها و به عنوان یک امتیاز، خواهیم دید برای توسعه یک گشت زنی ساده
درس 11 : طرح های انیمیشن برای مبتدیان
انیمیشن ها بخش مهمی از هر بازی هستند ، و بخش پیاده سازی می تواند بسیار خردکننده. به نظر برسد . در دوره ما با اصول اولیه طرح انیمیشن یک شخصیت شروع خواهیم کرد بنابراین می توانید از هر نوع انیمیشنی استفاده کنید و آن را به آن اضافه کنید .
درس 12 : طرح ارتباطی با Blueprints
میتوانید چگونگی را محصور کنیدیک شی باید نگاه و رفتار کند، تعاملی را اضافه کنید که پاس کنید یا به اشتراک بگذارید اطلاعات بین این اشیاء بدست آوردن این، شما باید تصمیم بگیرید که کدام شکل از Blueprint ارتباط برای استفاده از پایه بر اساس نیازهای خاص از پروژه این دوره به درک شما کمک می کند طرح ارتباطی و همچنین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید در چه مواردی از آن استفاده کنید.
درس 13 : نیاگارا برای مبتدیان_ بازسازی Orb of Nier Automata در UE4
یاد بگیرید که افکت Nier Automata Orb را بازسازی کنید .داخل Unreal Engine 4 با استفاده از مواد و نیاگارا. در این آموزش شما از ابتدا یاد می گیرید که چگونه یک گوی جادویی به سبک Nier Automata ایجاد کنید .جایی که مواد را برای VFX و نیاگارا یاد خواهید گرفت .
درس 14 : مقدمه ای بر نقشه ها
کدنویسی می تواند موضوعی ترسناک باشد. اکثر مردم فکر می کنند که برای یادگیری نحوه کدنویسی باید نابغه باشند یا کارشناسان ریاضی باشند . ولی. در اینجا برعکس آن را خواهید آموخت یادگیری کدنویسی می تواند آسان ، حتی بدون هیچ دانش قبلی باشد . اکنون می توانید بازی هایی را که می خواهید بسازید. power یا Blueprints، یک زبان برنامه نویسی بصری برای Unreal Engine است .