این پست بنا به درخواست ثبت شده توسط birddownload در سایت قرار داده شده است.
3DMotive - Introduction to Unity 5 Volume 1-5
Time : 5h 56m | Size : 8.70 GB | Project Files : Included | Software Used : Unity 5
با سلام
در این پست ما برای شما یک مجموعه آموزشی از موتور بازی سازی محبوب یعنی Unity 5 را آماده نموده ایم. این مجموعه شامل 5 فصل میباشد که تقریبا هر آنچه را که شما نیاز دارید را از ابتدای نصب نرم افزار تا انتهای گرفتن یک خروجی به شما آموزش میدهد.
در این دوره آموزشی مدرس Alan Thorn هر آنچه را که شما برای شروع به کار با نرم افزار Unity 5 را نیاز داشته باشید به شما آموزش میبدهد. حتی اگر شما یک هنرمند تازه کار هستید این دوره برای شما بسیار مفید میباشد.
این مجموعه شامل موارد زیر میباشد :
1- نصب و راه اندازی موتور بازی سازی
2- نحوه ساخت و شروع به کار با پروژه
3- استفاده از مش ها، دارایی ها و ...
4- نحوه اضافه کردن قابلیت های آب و هوا به پروژه
5- انجاو انواع نورپردازی ها در بازی
6- نحوه استفاده از Particle System و جلوه های ویژه
7- نحوه استفاده از انیمیشن
8- نحوه ست کردن نما های مختلف دوربین
9- و ...
توجه :
این آموزش شامل 5 فصل میباشد که شما میتوانید با مراجعه به قسمت توضیحات انگلیسی محتویات هر فصل را مشاهده نمایید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Volume 1Chapter 1 - IntroChapter 2 - Downloading and Installing UnityChapter 3 - Creating Your First ProjectChapter 4 - Interface LayoutsChapter 5 - The Asset StoreChapter 6 - Viewport NavigationChapter 7 - Maximizing PanelsChapter 8 - TransformationsChapter 9 - GameObjects and the Object InspectorChapter 10 - Starting Your First GameChapter 11 - Floors and MaterialsChapter 12 - Mesh SnappingChapter 13 - Adding a Roller BallChapter 14 - Camera ControlsChapter 15 - Meshes and Collisions.Chapter 16 - Completing the ProjectVolume 2Chapter 1 - IntroChapter 2 - Complex MeshesChapter 3 - Content Creation ToolsChapter 4 - Exporting 3D ModelsChapter 5 - Importing 3D ModelsChapter 6 - Terrain OverviewChapter 7 - Creating TerrainChapter 8 - Terrain and HeightMapsChapter 9 - Importing HeightMapsChapter 10 - Sculpting TerrainChapter 11 - Importing Terrain AssetsChapter 12 - Applying a Terrain Base TextureChapter 13 - Texture PaintingChapter 14 - First Person ModeChapter 15 - WaterChapter 16 - Trees and CollisionsChapter 17 - Rocks and GrassChapter 18 - Day and Night CyclesChapter 19 - Audio OverviewChapter 20 - Playing MusicChapter 21 - Playing 3D SoundChapter 22 - The AudioMixerChapter 23 - Channels and VolumesVolume 3Chapter 1 - IntroChapter 2 - Getting Started with LightsChapter 3 - Spot LightsChapter 4 - Directional and Point LightsChapter 5 - Gamma and Linear SpaceChapter 6 - Pre-Computed Global IlluminationChapter 7 - Light BakingChapter 8 - Light ProbesChapter 9 - Physically Based ShadingChapter 10 - Creating MaterialsChapter 11 - Reflection ProbesChapter 12 - Emissive LightingVolume 4Chapter 1 - IntroductionChapter 2 - Getting Started with Particle SystemsChapter 3 - Sparks and AfterburnersChapter 4 - Creating Particle SystemsChapter 4 - Particle EmittersChapter 6 - System PropertiesChapter 7 - Particle VelocityChapter 8 - Particle RenderersChapter 9 - Completing the Particle SystemChapter 10 - Getting Started with Image EffectsChapter 11 - Blur and Chromatic AberrationChapter 12 - Bloom and Edge DetectionChapter 13 - Antialiasing and Ambient OcclusionChapter 14 - Transparency and the Standard ShaderVolume 5Chapter 1 - IntroChapter 2 - Getting Started with AnimationChapter 3 - Configuring Door AnimationChapter 4 - Using the Animation WindowChapter 5 - Keyframes and CurvesChapter 6 - Animating Push ButtonsChapter 7 - Object InteractionChapter 8 - Animation ControllersChapter 9 - Animation TransitionsChapter 10 - Animation State MachinesChapter 11 - Event TriggersChapter 12 - Character Animation OverviewChapter 13 - Character Rigging and AvatarsChapter 14 - Blend TreesChapter 15 - Blend Trees and ParametersChapter 16 - Root Motion