ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آشنایی با ویژگی های سرپرستی جلوه های ویژه در فیلم



    Feature Film VFX Supervision

    آشنایی با ویژگی های سرپرستی جلوه های ویژه در فیلم


    نقش یک سرپرست vfx چیست و وظیفه آنها چیست؟ در این دوره به سبک مصاحبه ، سرپرست vfx ، شینا دوگال در مورد نقش سرپرست vfx در سمت تولید در فیلم های بزرگ برجسته ، که در مراحل تولید فیلم کار می کند ، بحث خواهد کرد. این شغل تقریباً تمام زمینه های پیش تولید ، تولید و ارسال را در بر می گیرد و تقریباً با هر بخش در یک فیلم کار می کند.

    او مثالهایی از تجربیات گسترده خود به عنوان سرپرست را به اشتراک خواهد گذاشت. این می تواند یک تعادل روی حیله و تزویر باشد ، زیرا سرپرست با کارگردان هم پیمان است و از او پشتیبانی می کند اما همچنین باید به استودیو پاسخ دهد. او بخشی از روند ساخت فیلم را از دید ناظر vfx بررسی خواهد کرد. در حالی که روند کار خطی به نظر می رسد ، اما مطمئناً اینگونه نیست. مراحل توصیف شده اغلب به طور موازی اتفاق می افتد ، در حالی که چیزی در بخشی از فرآیند تولید بر قسمت دیگر تأثیر می گذارد. سخنرانان مهمان همچنین بر روی جزئیات و وظایف خاص تمرکز خواهند کرد و به جمع آوری کل روند کمک می کنند.

    داگل یک سرپرست ، کارگردان و آهنگساز تحسین شده جلوه های تصویری است که کارهایش ویژگی های نامزد جایزه اسکار (Superman Returns ، Cast Away ، Starship Troopers) و همچنین فیلم های پرفروش (Contact، Sex and the City 2 و SpiderMan 3) را که اخیراً به عنوان سرپرست VFX در بازی های گرسنگی. داگگل در میان مددجویان امسال آکادمی علوم و هنرهای متحرک خواهد بود. علاوه بر این ، او دارای یک لیسانس (گزینش) در طراحی گرافیک متخصص در انیمیشن و رسانه های لنز است و یک عکاس منتشر شده است که به نمایندگی از موسسه خیریه آب بریتانیا Pump Aid کار می کند.

    کلاس 1
    پیش تولید همه چیز در اینجا برای supe vfx شروع می شود ، با افزایش مارک اسکریپت ، پیشنهادات و موارد دیگر. ایجاد برنامه نمایش و دارایی ، شروع پایگاه داده VFX ، استخدام خدمه تولید / شروع VFX ، بازبینی حلقه ها و انتخاب فروشندگان برای انجام کار ، تحقیق و مرجع.


    کلاس 2
    Previs و طراحی تولید. نگاهی به توسعه خلاقانه اتاق بازی ، از جمله ملاحظات روی صحنه و همچنین نمونه های اولیه طراحی برای سطوح میز.


    کلاس 3
    Previs و روی صحنه. اول از دو قسمت ، نگاهی به آمادگی برای فیلمبرداری رژه ارابه های ادای احترام.

    کلاس 4

    Previs و روی صحنه. دوم از دو قسمت ، نگاهی به آمادگی برای فیلمبرداری رژه ارابه های ادای احترام.

    کلاس 5
    On Set: خدمه vfx وظیفه تیم vfx در صحنه چیست؟ نقشه بردار ، دست اندرکاران داده ها ، لیدار ، به دست آوردن بافت ، PA ، هماهنگ کننده vfx و تولید کننده. با چرخش با تغییرات مداوم که در مجموعه اتفاق می افتد ، برنامه عکسبرداری همیشه در حال پیشرفت است ، اغلب اوقات تا زمانی که دوربین شروع به چرخش نمی کند ، می بینید که در عکس ، جایی که باید نشانگرهای ردیابی انجام شود ، و غیره ، VFX باید دائما باشد هوشیار در مورد آنچه که در آن زمان اتفاق می افتد و آماده برای شروع سریع عمل است.

    کلاس 6
    پست تولید: در حین فیلمبرداری. در حالی که فیلمبرداری هنوز ادامه دارد ، نمایش روزنامه ها آغاز می شود و ویرایشگر تصویر شروع به قطع فیلم می کند. vfx supe باید با ویرایشگر تصویر کار کند تا نحوه شات شدن مقالات را نشان دهد ، مفاهیم طراحی ویرایشگر عکس را نشان دهد ، با ویرایشگر تصویر رابطه برقرار کند تا VFX به طور یکپارچه با روایت داستان کمک کند.

    کلاس 7

    شینا با کریس کاپ ، یکی از سردبیران Hunger Games ، در نقش خود به عنوان ویرایشگر vfx در مراحل تولید پس از نشستن ، می نشیند. برای این فیلم (و بسیاری دیگر) یکی از مهمترین روابط کاری برای ناظر vfx است. همچنین شامل یک مصاحبه اختصاصی با پاداش ، شینا دوگال و ریدلی اسکات در مورد "بدن دروغ" با برایان فرانکیش بحث می کنند.

    کلاس 8
    پست تولید ، قسمت 1 (مصاحبه فقط صوتی) با شروع کار 10 هفته کارگردان ، سوپاپ vfx به سمت پست غواصی می کند. یک شریک حیاتی در این کار تولید کننده vfx است. شینا و جکی بارنبروک در مورد نقش خود در شروع روند ارسال بحث می کنند.

    کلاس 9
    پست تولید ، قسمت 2 عکسها از سراسر جهان در حال چرخش است - روند جهانی ارسال چه تاثیری بر supe vfx دارد؟ بر اساس برش در حال تکامل ، تعداد مجدد vfx آغاز می شود. بررسی کارهایی که VFX در حال انجام است با مدیر و سردبیر منجر به عکسهای نهایی و روند DI می شود.

    کلاس 10
    چشم ناظر سرپرست طرف تولید VFX بازخورد خلاقانه ای می دهد که با دیدگاه مدیران همخوانی دارد. این چشم نوجوان برای جزئیات و توانایی برقراری ارتباط بینایی است که مهم است. وظیفه supe نیست که در جزئیات باشد و در مورد چگونگی دستیابی تکنیکی به یک تکنیک بازخورد فنی بدهد. آنها ملزم به دیدن تصویر بزرگ و جزئیات مهم و ظریف هستند که عکس را باورپذیر و یکپارچه نشان می دهد. به عنوان بخشی از کلاس نهایی ، داگگل در حال بررسی موارد ارسالی از اعضای دوره و ارائه بازخورد انتقادی است - دقیقاً نوع بازخورد ارائه شده توسط ناظر را نشان می دهد

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What is the role of a vfx supervisor and what does their job entail? In this interview-style course, vfx supervisor Sheena Duggal will be discussing the role of the production-side vfx supervisor on major feature films, working through the film production process. The job touches almost all areas of pre-production, production and post, working with just about every department in a film.

    She will be sharing examples from her vast experiences as a supervisor. This can be a tricky balance, since the supervisor is allied with and supports the director but also needs to answer to the studio. She will be looking at a part of the process of making a film from the vfx supervisor's perspective. While the process seems linear, it's certainly not. The steps described are often happening in parallel, with something in one part of the production process impacting another. Guest lecturers will also focus on specific details and tasks, helping bring the whole process together.

    Duggal is an acclaimed visual effects supervisor, director and compositor whose work has shaped Academy Award nominated features (Superman Returns, Cast Away, Starship Troopers) as well as blockbusters (Contact, Sex and the City 2, and SpiderMan 3) most recently serving as VFX Supervisor on The Hunger Games. Duggal will be among this year's inductees to the Academy of Motion Pictures Arts and Sciences; in addition, she holds a BA (hons) in graphic design specializing in animation and lens media and is a published photographer working on behalf of the UK water charity Pump Aid.

    CLASS 1
    Preproduction It all starts here for the vfx supe, with script mark ups, bidding and more. Building the show and asset schedule, starting the VFX database, hiring an VFX production/onset crew, reviewing reels selecting vendors to do the work, research and reference.
    CLASS 2
    Previs and Production Design. A look at the creative development of the game room, including on-set considerations as well as design prototypes for the table surfaces.
    CLASS 3
    Previs and on-set. First of two parts, a look at preparation for filming the Tributes chariot parade.
    CLASS 4
    Previs and on-set. Second of two parts, a look at preparation for filming the Tributes chariot parade.
    CLASS 5
    On Set: The vfx crew What is the job of the on-set vfx team? surveyor, data wranglers, lidar, texture acquistion, PA, vfx coordinator & producer. Rolling with the constant changes that happen on set, shooting schedule is always evolving, often times it isn't until the camera starts rolling that you see what will be in shot, where tracking markers need to go etc. The VFX need to be constantly vigilant as to what is happening around then and ready to leap into action quickly.
    CLASS 6
    Post Production: During filming. While filming is still going on, screening of dailies begins and the picture editor is starting to cut the movie. The vfx supe needs to work with the picture editor to explain how seqs were shot, show picture editor design concepts, create a relationship with the picture editor so VFX can aid seamlessly with story telling.
    CLASS 7
    Sheena sits down with Chris Capp, one of the editors on Hunger Games, on his role as the vfx editor in the post production process. For this movie (and many others) it is one of the most critical working relationships for the vfx supervisor. Also includes an exclusive bonus interview, Sheena Duggal and Ridley Scott discussing "Body of Lies" with Brian Frankish.
    CLASS 8
    Post Production, Part 1 (audio-only interview) As the director begins their 10 week cut, the vfx supe dives into post. A critical partner on the job is the vfx producer. Sheena and Jacquie Barnbrook discuss their roles in getting the post process started.
    CLASS 9
    Post Production, Part 2 Shots come rolling in from all around the world -- how does the global post process impact the vfx supe? Based upon the evolving cut, rebids begin of vfx. Reviews of work in progress VFX with the director and editor lead to finaling shots and the DI process.
    CLASS 10
    The eye of the supervisor The production side VFX supervisor gives creative feedback which is in-line with the directors vision. It is the supe's eye for detail and ability to communicate that vision that is important; it is not the supe's job to be in the details and give technical feedback on how to technically achieve a task in a shot. They are required to see the big picture and the important nuanced details that make a shot look believable and seamless. As part of the final class, Duggal will be reviewing challenge submissions from course members and providing critical feedback -- demonstrating exactly the type of feedback a supervisor provides

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای درخواستی کاربر ویدئو های آموزشی
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.


    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.


    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :