- هم در مدل سازی و هم در بازکردن UV اطمینان داشته باشید.
- بدانید که چگونه فایل های سه بعدی را با برنامه مدلسازی انتخابی خود به طور موثر وارد و صادر کنید.
- درک کاملی از Substance Painter یا Marmoset Toolbag 3 یا 4 داشته باشید
- Substance Painter 2020
- Marmoset Toolbag 4
- 16 فیلم HD
- مش های سه بعدی استفاده شده در دوره
- فایل های تکالیف در ادامه
با این مقدمه نهایی، نحوه پختن نقشه های بی عیب و نقص برای مدل های بازی خود را بیاموزید. در پایان مقدمه ای بر Texture Baking، خواهید دانست که چگونه هر نوع مدلی را که به صورت حرفه ای با آن مواجه می شوید بپزید. تکنیک هایی که یاد خواهید گرفت توسط هر استودیوی بازی سازی، از استودیوهای مستقل کوچک گرفته تا تولیدات بزرگ AAA استفاده می شود.
PERFECT هر بار پخت می کند
ما شناسایی میکنیم که چه نوع بافتهایی را میتوانیم بپزیم، چرا ممکن است بخواهیم آنها را بپزیم، و موارد استفاده احتمالی برای هر کدام بعداً در خط لوله. در حالی که پخت به ما امکان می دهد جزئیات قابل توجهی را ثبت کنیم، دانستن اینکه بافت های خاص چه کاری انجام می دهند و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم مهم است.
تکنیک های حرفه ای
در مقدمه ای بر Texture Baking، تکنیک هایی را که معمولاً برای استودیوهای بزرگ محفوظ است، بیاموزید. ما قفسهای پرتو، اتصال مش، لبههای سخت و نرم، پلی بالا و پایین، پوستههای تکراری، مشهای در حال انفجار، هندسه شناور، فرمتهای نقشه معمولی و موارد دیگر را پوشش میدهیم! همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه پخت های بد را برطرف کنید، مهارتی که هر حرفه ای باید بداند. شامل تمریناتی نیز می شود که باید انجام دهید تا هر بار پخت کاملی داشته باشید.
سطح مهارت
در حالی که Texture Baking به شدت به مهارت های اساسی دیگر متکی است، این دوره برای هنرمندان مبتدی که هیچ دانشی از پخت بافت ندارند به شدت توصیه می شود. این دوره چندین نرم افزار مختلف را پوشش می دهد که انتظار می رود شما دانش کاری در مورد آنها داشته باشید. برای جزئیات بیشتر به الزامات دوره مراجعه کنید.
الزامات
برای به حداکثر رساندن تجربه خود از این دوره، توصیه می شود:
ابزارهای مورد استفاده
حاوی
فصل ها
01 – Texture Baking چیست؟
02 - پخت یک دارایی
03 - چه نقشه هایی را می توانیم بپزیم
04 - بافت های متفرقه
05 - چرا UV ها مهم هستند؟
06 - انفجارهای قفس پرتوها
07 - پیوند مش
08 - لبه های نرم سخت
09 - پوسته های تکراری
10 - هندسه شناور
11 - موج ها
12 - پخت دینامیک استاتیک AO
13 – فرمت های معمولی نقشه
14 - مثلث بندی
15 - رفع پخت
16 - تکالیف