آموزش ساخت پوکیدکس در بلندر و سابستنس پینتر
Creating a Pokedex in Blender and Substance Painter
ما با مدلسازی Pokedex در بلندر شروع میکنیم و از تکنیکهای Hard Surface استفاده میکنیم و در مورد اصلاحکنندههای Boolean و Bevel و مدلسازی عمومی پلی چیزهای زیادی یاد میگیریم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشکالات مختلف و مشکلات سایهزنی را که هنگام کار با Booleans رخ میدهند، حل کنیم. سپس مدل خود را به Substance Painter صادر می کنیم و با پختن نقشه های مش برای مدل خود شروع می کنیم و پس از آن شروع به بافتن مدل خود می کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ویژگی های مختلف در Substance مانند Smart Mask، Smart Materials و غیره، بافت های واقعی را برای مدل های خود ایجاد کنیم. پس از اتمام کار بافتسازی در Substance Painter، مدل خود را به Blender برمیگردانیم و آن را رندر میکنیم. ما مواد، نور و دوربین را تنظیم خواهیم کرد. همچنین نحوه استفاده از HDRI را یاد خواهیم گرفت. من صحنه را با استفاده از Cycles رندر خواهم کرد.
این دوره برای همه کسانی است که می خواهند مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهند و درک اولیه Blender و Substance Painter را داشته باشند.