بیاموزید که چگونه با Substance Painter سطوح شخصیت بازی بازی قاتل ایجاد کنید.
توجه نقاشان بافت در همه جا! سرانجام ، همه رویاهای شما با این اولین ویدیوی آموزشی "Substance Painter In Action" کاملا تحقق یافته است! تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه هنرمندان برتر Ubisoft و Activision شخصیت های بازی بسیار صیقلی خود را ایجاد می کنند؟ استاد Sebastien Giroux از Texture بیاموزید که در یک هزارتوی از فنون متناسب با سطح مهارت در سطح بالای هنرمندان استودیویی در سراسر جهان حرکت می کند. به لطف فناوری Allegorithmic ، هنرمندان بافت اکنون می توانند روش های جدید ایجاد مدل های سایه ای بسیار تعاملی برای دارایی های دیجیتال 3D را کشف کنند. پس از تماشای این ویدئو ، شما نیز قادر به ایجاد این سطح از جادو خواهید بود.
معرفی
سباستین ضمن ترسیم برخی نکات دقیق مهارتهای مختلف برای یادگیری ، شما را با نکات اساسی ویدیو آشنا می کند.
عمق و عادی
در این فصل ، ما به نقشه های پخت برای یک مدل با وضوح بالا از XNormals تا مش با وضوح پایین تر ، خروجی نقشه های colorID و عادی نگاه می کنیم.
تغییر نام بافت
بیاموزید که چگونه یک مجموعه بافت را روی مش خود اختصاص دهید و آن را آماده کنید تا Substance Painter آن را به عنوان شناسه متفاوتی از مواد در هر دو 3DSMax و Maya تشخیص دهد. ما چندین گردش کار را نشان می دهیم تا به بیشترین تعداد مشتری این امکان را بدهد که این تکنیک را به گردش کار خود بپیوندند.
بیکر مواد
این نگاه عمیق و قدرتمندترین روش پخت به نام با استفاده از Substance Painter’s Baker بدون نیاز به منفجر کردن مش ها.
ایجاد مواد
در این قسمت از فیلم ، ما می خواهیم نحوه ساختن ماسک و مواد برای ایجاد بافتی نشان دهند که چقدر Substance Painter می تواند قدرتمند باشد و اینکه نرم افزار می تواند محصول نهایی را با چه سرعتی تولید کند.
مواد و صادرات
سپس یک مرور کلی از تمام لایه ها و پاسهایی که مدل ها برای ایجاد نتیجه نهایی ایجاد شده اند ، انجام خواهیم داد. سپس بافت صادر می کنیم تا برای یک رندر یا موتور بازی آماده باشیم.
فصل آخر
شامل یکپارچه سازی در Marmoset Toolbag 2 به عنوان نمونه ادغام از یک ماده نقاش در یک موتور بازی است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how to create killer game character surfaces with Substance Painter.
Attention texture painters everywhere! Finally, all your dreams have come true with this brand new “Substance Painter In Action” training video debut! Ever wondered how top artists at Ubisoft and Activision create their highly polished game characters? Learn from Texture Master Sebastien Giroux has he navigates through a labyrinth of techniques suited to fit the skill levels of the upper echelon of studio artists around the world. Thanks to the technology from Allegorithmic, texture artists can now explore new methods of creating highly interactive shading models for 3d digital assets. After watching this video, you too will be able to create this level of magic.
Chapter Descriptions
Introduction
Sebastien takes you through the basic points of the video while outlining some finer points of the various skills to learn.
Depth And Normals
In this chapter, we look at baking maps for a high resolution model from XNormals to a lower resolution mesh, outputting colorID and normal maps.
Texture Renaming
Learn how to assign a texture set on your mesh and prepare it so that Substance Painter will recognize it as a different material ID in BOTH 3DSMax and Maya. We show multiple workflows to allow the most amount of customers the opportunity to adhere this technique to their workflow.
Substance Baker
This in-depth look of the most powerful way of baking by names using Substance Painter’s Baker without any need to explode meshes apart.
Creating Materials
In this part of the video, we will go through how to build both masks and materials to create textures demonstrating how powerful Substance Painter can be and how quickly the software can generate the final product.
Materials And Exporting
We will then do an overview of all the layers and passes that the models were created with to achieve the final result. Then we export textures to be ready for a renderer or a game engine.
Marmoset Render
The final chapter consist of a integration into Marmoset Toolbag 2 as example of the integration from a substance painter into a game engine.