آنچه خواهید آموخت
- مدل سازی سه بعدی
- جزئیات مجسمه سازی
- بهینه سازی مش برای بازی های ویدیویی
- باز کردن uv
- جزئیات پخت از مدل های پلی بالا به پلی کم
- بافت مدل در نقاش مواد
- ارائه تصاویر و صفحه های گردان و ارسال آنها در Blender
- ارائه تصاویر و میزهای گردان در marmoset (درس پاداش اختیاری)
- وارد کردن دارایی آماده بازی خود به موتور غیرواقعی و تنظیم مواد
الزامات
- دانش بسیار ابتدایی Blender
- دانش بسیار ابتدایی نقاش مواد
شرح
در این دوره با افزودنیهای مفید در Blender 2.8 آشنا خواهید شد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه مدل های سه بعدی را با توپولوژی مناسب درست کنید. و جزئیات مربوط به مدل های high poly را مجسمه سازی می کنیم ، سپس نسخه ای از مدل را بهینه می کنیم تا بازی آماده شود. سپس آن را باز کرده و بافت ها را با روشی می پزیم که از اکثر مسائل پخت و پز که برای بیشتر افراد رخ می دهد جلوگیری می کند. ما همچنین مدل خود را در مواد رنگ آمیزی می کنیم و سپس بافت ها را برای کار با موتور غیر واقعی ، وحدت وBlender صادر می کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه یک میز چرخان را در هر دو کیسه ابزار Blender و مارموز ارائه دهیم. بخش دارای کیف ابزار marmoset یک جایزه است بنابراین اگر مالک آن نرم افزار نیستید ، می توانید کل دوره را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.
در این دوره یاد خواهید گرفت:
- مدل سازی پلی بالا در بلندر 2.8
- آماده سازی بازی مدل و کم پلی
- Uv مدل ما را باز می کند
- پخت و تکسچر در Substance painter
- وارد کردن مدل به موتور غیرواقعی
- ارائه یک صفحه گردان در بلندر 2.8
- ارائه یک صفحه گردان در کیف دستی Marmoset
- صادر کردن یک نمایشگر سه بعدی که می توانید از کیف دستی Marmoset در نمونه کارهای خود بارگذاری کنید.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you'll learn
3d modeling
sculpting details
optimising mesh for video games
uv unwrapping
baking details from high poly to low poly models
texturing the model in substance painter
rendering images and turntables and post processing them in blender
rendering images and turntables in marmoset ( optional bonus lesson )
importing your game ready asset into unreal engine and setting up the materials
Requirements
very basic knowledge of blender
very basic knowledge of substance painter
Description
In this course you will learn about useful addons in blender 2.8 . you will also learn how to properly make 3d models with good topology . and sculpt the details on the high poly models , then we will optimize a version of the model to make it game ready . then we will unwrap it and bake the textures with a method that will avoid most baking issues that occur to most people . we will also texture our model in substance painter and then export the textures to work with unreal engine , unity , and blender . we will also learn how to render a turntable in both blender and marmoset toolbag . the section with marmoset toolbag is a bonus so if you don't own that software you can still follow the whole course without any issues .
In this course you will learn :
High poly modelling in Blender 2.8
Making the model game ready and low poly
Uv unwrapping our model
Baking and texturing in Substance painter
Importing the model into unreal engine
Rendering a turntable in Blender 2.8
Rendering a turntable in Marmoset toolbag
exporting a 3d viewer that you can upload to your portfolio from Marmoset toolbag