سلام به همه این محتوای آموزشی عالی برای هرکسی است که می خواهد با Blender شروع به کار کند. یک دوره 2 ساعته مقدماتی و همچنین 2 ساعت دیگر - ایجاد یک flashbang . در مجموع بیش از 4 ساعت آموزش Blender مبتدی و همچنین نیم ساعت ساخت بیک، بافت و رندر در Marmoset Toolbag 4 2 آموزش تقسیم شده در 3 فایل ویدیویی HD (2 ساعت Blender Fundamentals و 2 ساعت 30 دقیقه Blender/Marmoset Flashbang Tutorial) فلشبنگ کم و زیاد در صورتی که بخواهید فقط فصلهای خاصی را دنبال کنید.
تصاویر مرجع ضروری مدت زمان: 4 ساعت و 35 دقیقه ویدئو با فرمت MP4 با تفسیر صوتی کامل به زبان انگلیسی
فصل 1 - مدل سازی و باز کردن در بلندر:
تنظیم صحنه و افزودن یک تصویر مرجع با مقیاس مناسب فرآیند ایجاد کم و زیاد اضافه کردن مواد به highpoly ما برای پخت رنگ بعدی ما باز کردن مدل lowpoly تهیه و صادرات مش ما برای پخت
فصل 2 - پخت و بافت در کیسه ابزار Marmoset 4:
وارد کردن فایل های low و highpoly ما به Marmoset Toolbag 4 پخت نقشه های ورودی مانند انحنا، نقشه معمولی، نقشه ID رنگ و غیره. تنظیم یک صحنه بافت استفاده از ماسکها، مواد، ژنراتورهای مختلف برای ایجاد نقشههای خروجی بافت اعمال تنظیمات دوربین و رندر برای ساخت رندر
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Hello everyone This is the perfect tutorial content for anyone who wants to get started with Blender. A 2 hour introduction course as well as another 2 hour – creating a flashbang – course. In total over 4 hours worth of Blender beginners tutorials as well as half an hour worth of making bakes, textures and renders in Marmoset Toolbag 4 2 Tutorials split in 3 HD Video Files (2 hour Blender Fundamentals & 2 hour 30 minutes Blender/Marmoset Flashbang Tutorial) Low and highpoly flashbang in case you just want to follow along certain chapters. Essential reference images Duration: 4hrs 35 min video MP4 format with full audio commentary in English
Chapter 1 – modeling and unwrapping in Blender:
setting up our scene and adding a reference image with the right scale Low and highpoly creation process adding materials to our highpoly for our later Color ID bake unwrapping the lowpoly model preparing and exporting our mesh for baking
Chapter 2 – baking and texturing in Marmoset Toolbag 4:
importing our low and highpoly files to Marmoset Toolbag 4 baking our input maps such as curvature, normal map, Color ID map etc. setting up a texture scene making use of various masks, materials, generators to create our texture output maps applying camera and render settings for making renders