- ایجاد دارایی های زیبای شهر
- دارایی سازی آن دارایی ها به گونه ای که در مرورگر دارایی قابل دسترسی باشند
- مونتاژ آن دارایی ها به یک شهر کوچک نهایی و شایان ستایش
یاد بگیر خلق کنید،مدیریت کنید و نفوذ کنید درکتابخانه ها با مرورگر دارایی
Creating and Utilizing Asset Libraries with Blender
یکی از جدیدترین ویژگی های Blender، مرورگر Asset است که یک رابط مورد استقبال برای سازماندهی، پیمایش، و استفاده از کتابخانه های مدل ها، مواد، درختان گره، ژست ها و موارد دیگر است. به عبارت دیگر: دارایی های سه بعدی که به راحتی قابل استفاده مجدد هستند، به راحتی بین فایل های صحنه به اشتراک گذاشته می شوند و در صورت نیاز به راحتی به روز می شوند.
کتابخانه های دارایی برای پروژه های مقیاس بزرگتر و خطوط لوله انیمیشن بسیار مهم هستند.
3 مرحله اصلی گردش کار کتابخانه دارایی
فصل 1
چیزی برای هر سطح مهارت
ما با دارایی های مستقل ساده مانند یک تیرک سبک و یک نیمکت و حتی وسایل نقلیه ساده شروع خواهیم کرد. اینها چیزهایی هستند که می توانید در اولین روز یادگیری Blender خود بسازید.
فصل 2
گرفتن ماژولار
ما ساختمانهایی را در طرحبندی شبکهای و بخشهای خیابان طراحی میکنیم که از نظر هندسی به هم متصل میشوند تا یک تناسب ظاهری با مواد داشته باشند. علاوه بر این، ما از بافت های رویه ای استفاده می کنیم تا مواد خود را به حداقل برسانیم. در واقع ما از یک بافت تصویر واحد در طول این پروژه استفاده نخواهیم کرد.
فصل 3
تکنیک های پیشرفته ای که قدم های اضافی را پیش می برند
ما به تصادفی سازی خودکار مواد می پردازیم، که هنگام استفاده مجدد از دارایی ها و مواد بسیار مهم است. در نهایت، ما از رنگهای راس برای کنترل چندین شرایط در موادمان مانند تصادفی کردن رنگها و روشن کردن پنجرهها استفاده میکنیم. در این دوره واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.