آموزش مقدمه ای بر مجسمه سازی در بلندر برای مبتدیان
Introduction to Sculpting in Blender for Absolute Beginners
این پروژه همه چیز در مورد کاوش در ابزارهای بلندر است که برای ایجاد مجسمه های دیجیتال ارائه می کند، ما در مورد براش ها، اصلاح کننده چند وضوح، توپولوژی پویا، Remesh و بسیاری ابزارهای دیگر مانند اینها خواهیم آموخت. ما میخواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانید اکنون در حالت Blender's Sculpt نقاشی کنید و از دادههای رنگ برای ایجاد یک متریال نیز استفاده کنید، ما یاد میگیریم که براشها را تغییر دهیم تا نتایج جالبی ایجاد کنیم که در زمان ما صرفهجویی میکند و ارگانیکتر به نظر میرسد.
این دوره برای مبتدیانی ساخته شده است که می خواهند مجسمه سازی را در بلندر امتحان کنند، اما نمی دانند مجسمه سازی دقیقا چیست، برای ایجاد هر نوع مجسمه باید چه طرز فکری داشته باشند. اگر تا به حال مجسمه سازی را امتحان نکرده اید، این دوره برای شما نیز مناسب است، زیرا ما در مورد ایجاد هر نوع مجسمه و اینکه چرا ایجاد یک کدو تنبل مهم است صحبت می کنیم.
ما در مورد Face sets صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه می توانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید تا گردش کار آسان تر و کافی باشد.