- Cinema 4D نصب شده است
- دانش بنیادی سینما 4 بعدی
- Aseprite نصب شده است
- دانش بنیادی آسپریت
- شما به مهارت های هنری نیاز ندارید.
- منابع هنری موجود را شناسایی کنید و مدل ها و انیمیشن های سه بعدی را بر اساس هزینه و کیفیت بدست آورید
- از Cinema 4D به عنوان پلی بین کتابخانه های خارجی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن های ضبط حرکت استفاده کنید.
- تکنیک تقلب خودکار به شخصیتهای دوپا محدود میشود، اما اگر تقلب شخصیتتان را خودتان بپوشانید، بقیه سخنرانی همچنان برای شما مفید است.
- انیمیشن ها را در جدول زمانی و انیمیشن های مقیاس زمانی مناسب برای اهداف Sprite Sheet تنظیم کنید.
- راهاندازی دوربین برای بازیهای ویدیویی دوبعدی: پلتفرمها، Beat'em ups، بازیهای مبارزهای و هر سبک از بالا به پایین.
- رندر را با توجه به نیازهای بازی گرافیکی خود پیکربندی کنید.
- Sprite Sheets را در مجموعههای انیمیشن کاملاً کاربردی و آماده برای وصل کردن موتورهای بازی دوبعدی تنظیم و بستهبندی کنید.
- این دوره دانش و مهارت های ضروری را برای تولید بسته های کامل انیمیشن دو بعدی کاراکتر به طور کارآمد در اختیار شما قرار می دهد.
- بپیوندید و پتانسیل انیمیشن های از پیش رندر شده را باز کنید و مهارت های ایجاد دارایی های بازی خود را افزایش دهید
- توسعه دهندگان بازی دوبعدی علاقه مند به ایجاد انیمیشن های شخصیتی دو بعدی خود و صرفه جویی در بودجه هستند.
- گرافیست علاقه مند به فروش دارایی های گرافیکی برای بازی های ویدیویی و ایجاد درآمد غیرفعال.
- این یک دوره آموزشی در زمینه طراحی شخصیت، مدل سازی، یا انیمیشن نیست. این بر تولید دارایی های درخواستی متمرکز است.
آموزش انیمیشن شخصیت دوبعدی Sprites در Cinema 4D و Aseprite
2D Character Animation Sprites in Cinema 4D and Aseprite
الزامات :
شرح
در این دوره جامع، من شما را از طریق تمام مراحل لازم برای ایجاد برگههای Sprite Animation Pre-Rendered درجه یک که برای بازیهای خودتان مناسب هستند یا آماده فروش در بازارهای دارایی بازیهای ویدیویی محبوب هستند، راهنمایی میکنم.
چه به دنبال ایجاد درآمد غیرفعال یا کاهش هزینه ها در طول توسعه یک بازی ویدئویی دو بعدی باشید، این سخنرانی به اشتراک گذاری یک خط لوله تولید بهینه و قوی اختصاص دارد که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و در عین حال تولید دارایی پروژه شما را افزایش می دهد.
سبک سه بعدی از قبل رندر شده همان چیزی است که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد، درست مانند روزگاران قدیم، شخصیتهای بازی با ظاهری خالص برای هر هدفی که در ذهن دارید، چه در حال ساخت عنوان بزرگ بعدی باشید یا صرفاً یک اثبات مفهومی ایجاد کنید، ساختگی. بالا، تمرین، مطالعه، یا حتی شرکت در یک بازی جم. شما ابزارهایی را خواهید داشت که با در نظر گرفتن ظاهر Pre-Rendered، به همان اندازه که نیاز دارید، در زمان کمتری نسبت به آنچه انتظار دارید، ایجاد کنید.
آنچه خواهید آموخت:
این دوره برای چه کسانی است: