همه چیز در مورد شبیه سازی در Cinema 4D ولوم 4
Cinema 4D Complete : Volume 4 All about Simulations
در این ماژول جدید از دوره آموزشی کامل Cinema 4D، همه چیز را در مورد ابزارهای شبیه سازی جدید بدنه سفت، بدنه نرم، پارچه و طناب خواهید دانست. دومینوها را سرنگون کنید، دیوارها را خراب کنید، انیمیشنهای پارچهای هیپنوتیزمی ایجاد کنید، حروف را به بادکنک یا چرم چیندار قدیمی تبدیل کنید، پرچمهای شناور را متحرک کنید و آنها را پاره کنید - همه اینها اکنون با Cinema 4D امکانپذیر است.
در فصل هایی که به وضوح سازماندهی شده اند، تمام تکنیک های مورد نیاز برای تسلط بر شبیه سازی های مختلف را مطالعه خواهیم کرد.
این دوره آموزشی Cinema 4D در مورد شبیه سازی فیزیکی موضوعات زیر را پوشش می دهد:
Rigid bodies ویژگی هایی هستند که اجسام را قادر می سازد تا با یکدیگر برخورد کنند و توالی های دینامیکی پیچیده را به طور خودکار ایجاد کنند. امکانات انیمیشن تقریبا بی نهایت است و به طور موثر انیمیشن سنتی را با استفاده از فریم های کلیدی یا Mograph تکمیل می کند. حتی می توانید این سه را همزمان با هم ترکیب کنید.
لباس ها را در انیمیشن های انتزاعی خارق العاده بپوشانید، پرواز کنید و بچرخانید. یا از آنها برای لباس پوشیدن شخصیت های خود با رئالیسم خیره کننده استفاده کنید. شما یک لباس را کاملاً بر اساس یک شخصیت کارتونی رقصنده مدل خواهید کرد. پارچه حرکات شخصیت را به طور طبیعی و پویا دنبال می کند تا حداکثر رئالیسم را به دست آورد. کل جریان کار، از مدلسازی و تکمیل لباس گرفته تا تست و ذخیرهسازی حافظه پنهان برای پخش آسان، پوشش داده شده است.
بدنه های نرم هر چیزی را شبیه سازی می کنند که پلاستیک، لاستیکی یا به راحتی تغییر شکل می دهد. انیمیشن های بسیار روان و سرگرم کننده ای را ایجاد می کند و به راحتی می توان آن را با بدنه های سفت ترکیب کرد.
این ماژول مکمل ایده آلی است که به Mograph اختصاص داده شده است، زیرا عناصر خاصی را می گیرد و آنها را تکمیل می کند.
لطفا توجه داشته باشید که این آموزش برای Cinema 4D نسخه 2024.2 و بالاتر در نظر گرفته شده است که از سیستم شبیه سازی یکپارچه جدید استفاده می کند.