قبل از اینکه وارد دنیای طراحی موجود شوید ، با سوالات زیادی روبرو خواهید شد. چگونه موجودی غیر تصور را به وجود می آورید؟ چقدر باید بزرگ ، کوچک ، خطرناک یا قوی باشد؟ این موجود چه محیطی را اشغال خواهد کرد و چه نقشی دارد؟ آیا مهارت و ویژگی منحصر به فردی خواهد داشت؟ کایل بحث می کند که چگونه با استفاده از اصول اساسی طراحی می توانید پایه محکمی برای کار ایجاد کنید و در نهایت موجودی را ایجاد کنید که در بین مخاطبان طنین انداز شود - در حالی که هنوز احساس تازه بودن و اصالت دارید. با شروع مرحله اولیه تحقیق و روش ، کایل اهمیت استفاده از منابع را به عنوان جرقه ای برای یک طراحی جدید نشان می دهد ، و باعث الهام بخشیدن به اشکال جدید می شود و همیشه تصمیمات طراحی را در آناتومی و فیزیولوژی واقعی ریشه می دهد. سپس این کارگاه با استفاده از ساختاری ساده با دو ارزش جهت تمرکز روی اشکال ، به سمت اکتشاف شبح می رود. تصویر کوچک پیشرفته دنبال می شود ، جایی که کایل فرم های ثانویه را اعمال می کند در حالی که اطمینان می دهد همه چیز هنوز در مقیاس کوچک و لقمه خوانده می شود. فرایند اکتشافی زیر ، تصاویر کوچک اولیه را می گیرد و آنها را به صورت طرح هایی با وضوح بیشتر ، با تغییر شکل و زبان طراحی ، ایجاد تکرارهای متعدد برای مختصر موجود می کند. برای تکمیل کارگاه ، طرح نهایی به صورت سه چهارم برای ارائه نهایی ترجمه می شود - خواه برای نمونه کارها یا مشتری شما باشد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Before delving into the world of creature design, you’ll encounter many questions. How do you bring an unimagined creature into existence? How big, small, dangerous, or strong should it be? What environment will the creature be occupying and what role does it play? Will it have any unique skills or traits? Kyle discusses how, by applying fundamental design principles you can build a solid foundation to work from, and ultimately create a creature that will resonate with audiences — while still feeling fresh and original. Kicking off with the initial research and methodology phase, Kyle shows the importance of using references to serve as a spark for a new design, inspiring new shapes while always rooting design decisions in real-world anatomy and physiology. The workshop then moves into silhouette exploration using simple two-value construction to focus on shapes. Advanced thumbnailing follows, where Kyle applies secondary forms while ensuring that everything still reads at a small, bite-sized scale. The following exploratory process takes the initial thumbnails and fleshes them out into more resolved sketches, varying the shape and design language to create multiple iterations for a creature brief. To complete the workshop, the final design is translated into a three-quarter pose for the final presentation — whether it’s for your portfolio or a client.