آموزش مقدمه ای بر Modo - رابط و گردش کار با جنارو اسپوزیتو
Introduction to Modo - Interface and Workflow with Gennaro Esposito
Modo یک ابزار سه بعدی قدرتمند است که در صنایع فیلم، بازی و طراحی استفاده می شود. این عنوان که به دلیل رابط بصری و رویکرد هنرمند دوستانه خود شناخته شده است، شروعی جهشی برای کاربران تازه وارد به نرم افزار فراهم می کند. در این سخنرانی، هنرمند سه بعدی، جنارو اسپوزیتو، ضمن نشان دادن مجموعه ابزار اصلی برای ناوبری، انتخاب، مدلسازی، بازکردن، بافتسازی، نورپردازی، سایهزنی و رندر، معرفی کاملی از Modo 12 ارائه میکند. از طریق ایجاد یک دارایی حرفه ای طراحی شده توسط اسکار کافارو، او به رابط کاربری و نمای دید می پردازد، سپس ابزارهای مدل سازی اصلی، رویکرد مدل سازی رویه ای، Mesh Fusion و ابزارهای توپولوژی را نشان می دهد. او نحوه ایجاد اشعه ماوراء بنفش، نحوه استفاده از رنگ سه بعدی و نحوه مدیریت نورپردازی، سایه بان ها و رندر و همچنین ترکیب چند پاسی را توضیح می دهد. در حالی که یک عنوان مقدماتی است، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه گردش کار کارآمد Modo در تولید به عنوان مکملی قدرتمند برای هر خط لوله قرار می گیرد.