این آموزش از طریق برنامه ریزی اولیه تا گردش کار نهایی بین بافت و توسعه نگاه با استفاده از مایا ، ماری و وی ری از طریق یک دارایی اجرا می شود. جسی فلورس ، هنرمند تکسچر از سالها فعالیت در هر دو تقاضای بالای خطوط لوله بازرگانی تا استانداردهای بالای کار در فیلم های سینمایی ، از روش های مختلف و گردش کار کارآمد برای مقابله با یک دارایی استفاده می کند. برنامه ریزی اولیه و حفظ یک صحنه سازمان یافته نه تنها باعث می شود که یک دارایی بدون مشکل از طریق خط لوله حرکت کند بلکه از هرگونه بار فنی برای هنرمند خلاص می شود و آنها را قادر می سازد تا روی آنچه مهم است تمرکز کنند. هنر. جسی با تجزیه و تحلیل مواد مختلف شروع می کند و نحوه نزدیک شدن به این سناریوها را توضیح می دهد و به سرعت به سمت یک دارایی لوکوموتیو حرکت می کند. این آموزش با فرآیند اشعه ماورا بنفش ادامه می یابد ، صحنه را سازماندهی می کند و در اوایل آماده سازی برای هرگونه تغییری که ممکن است رخ دهد ، رخ خواهد داد. این آموزش برای هر هنرمند بافت که می خواهد بفهمد چگونه یک خط لوله بافت می تواند هم به تولید و هم به خلاقیت کمک کند ، ضروری است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
This tutorial runs through an asset from initial planning to final workflow between texturing and look development using Maya, Mari and V-Ray. From his many years in both the high demands of commercial pipelines to the high standards of feature film work, texture artist Jesse Flores goes over various techniques and efficient workflows for best tackling an asset. Planning early on and maintaining an organized scene not only keeps an asset moving smoothly through the pipeline but relieves any technical burden to the artist, freeing them to focus on what is important; the art. Jesse begins by analyzing various materials and explains how he approaches these scenarios, moving quickly into a locomotive asset. The tutorial continues with the UV-ing process, organizing the scene and preparing early on for any changes that may and will occur down the line. This tutorial is a must for any texture artist who wants to understand how a texture pipeline can benefit both production but also creativity.