در این دوره، مدرس Richard Banks به آموزش نحوه ایجاد دارایی بازی در برنامه Houdini می پردازد. این دوره فصل دوم می باشد که به آموزش نحوه ساخت ساختمان های رویه ای می پردازد. از ابتدا تا انتها در Houdini دارایی آماده برای بازی ایجاد کنید. گردش کار قدرتمند Digital Asset Houdini را بیاموزید تا روند مدل سازی خود را به طرز چشمگیری سرعت ببخشید و تغییرات بی نهایت را به طور مداوم ایجاد کنید. با استفاده از پارامتر های مشتق شده، مدرس این اطمینان را می دهد که هیچ یک از دو ساختمان شبیه به هم نباشند و مختصات یووی به طور رویه ای تولید می شوند و اطمینان می دهد که ساختمان ها همیشه عالی به نظر بی آیند.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
What you’ll learn:
– Students will be able to create modular, procedurally generated game environment props quickly and with a consistent style and tone.
Course description
Create a procedural building tool in Houdini. From start to finish we create a curve driven building creation tool in Houdini 16.5 and deploy the finished asset into Unity using the powerful Houdini Engine! The course covers a range of intermediate techniques including an in depth look at For-Each Loops and a beginners guide to using Houdini VEX to manipulate attributes.
User driven parameters ensure that no two buildings look alike, and procedurally generated UV coordinates ensure your materials always look perfect! Every step of the way is captured, nothing is skipped, so if you’re looking to step into the awesome procedural modelling world – this is the course for you!