در این دوره Houdini Cloth in Production، مدرس Adam Katz در مورد نحوه کار با لباس و پارچه در یک محیط پروداکشن با برنامه Houdini بحث می کند. این شامل ایجاد هندسه ورودی مفید برای پارچه و collider ها ، نحوه کار با پارامترهای Vellum و محدودیت ها برای بدست آوردن ظاهر پارچه ای که می خواهید ، چگونگی کارگردانی شبیه سازی به صورت هنری و نحوه استفاده از اصلاحات پس از شبیه سازی است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this tutorial, the viewer will learn how to work with cloth within a production environment. This will involve creating helpful input geometry for the cloth and colliders, how to work with Vellum parameters and constraints to get the look of cloth you want, how to make the simulation art-directable, and how to use post-simulation fixes.
This course has been designed for users that have some experience working with cloth on characters and want to learn techniques to make their work more efficient within a production context.
After completing this course, the viewer can expect to be able to setup and efficiently simulate cloth for production geometry where the character and clothing have already been created. They will learn techniques that will make iteration quicker and easier to match a director or supervisor’s input.