در این دوره آموزشی Indie-Pixel Mini-Course، ما تمام مراحل ایجاد یک پایه چاقوی چینی را برای پروژه های توسعه بازی شما طی خواهیم کرد. شما در هر مرحله از فرآیند از مدل سازی رویه ای در هودینی گرفته تا بافت سازی در Substance Painter و سپس در نهایت راه اندازی پایه در صحنه یونیتی را طی خواهید کرد.
آنچه خواهید آموخت:
- مبانی مدلسازی رویه ای
- مبانی UV رویه ای
- نحوه ایجاد مش های Low و High Res در هودینی
- چگونه از هودینی صادرات کنیم
- راه اندازی یک پروژه Substance Painter
- نحوه بافت با Substance Painter 2019
- نحوه تنظیم یک صحنه در Unity 2019
- چگونه ظاهر نقاش را در یونیتی مطابقت دهیم
آنچه کسب می کنید:
- پروژه هودینی را کامل کنید
- پروژه کامل Substance Painter
- پروژه یونیتی را کامل کنید
بیش از 2.5 ساعت آموزش ویدیویی در 1080Pاگر در مدل سازی رویه ای یا ایجاد محتوای رویه ای برای بازی ها تازه کار هستید و می خواهید یادگیری خود را در هودینی شروع کنید، این دوره برای شما عالی است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this next Indie-Pixel Mini-Course we will walk through the entire process of creating a Chinese Knife prop for your game development projects. You will be taken through each step of the process from procedural modeling in Houdini, to texturing in Substance Painter, then finally setting up the the prop in a Unity scene.
What you Will Learn:
- The Basics of Procedural Modeling
- The Basics of Procedural UV's
- How to Create Low and High Res meshes in Houdini
- How to Export from Houdini
- Setting up a Substance Painter Project
- How to Texture with Substance Painter 2019
- How to set up a scene in Unity 2019
- How to Match the Look of Painter in Unity
What you Get:
- Complete Houdini Project
- Complete Substance Painter Project
- Complete Unity Project
- Over 2.5 Hours of Video Training in 1080P
If you are new to Procedural Modeling or Procedural content creation for games, and want to jump start your learning in Houdini, then this course is perfect for you!