با RBD در جهت درست شروع کنید
Destruction I یک دوره عالی برای شروع تخریب پویای ریگ کردن بدن (RBD) با استفاده از هودینی است. این دوره شامل تئوری،تمرین ها، فایل های صحنه و پرینت هایی است که در تولید قابل استفاده هستند. به طور خاص، این شامل موارد زیر است: تجزیه و تحلیل مشهای برخورد، درک اولیههای بستهبندی شده، بسته بندی اولیه پویای ریگ کردن بدن (RBD)، تفاوتهای بین حلکنندهها، درک نحوه عملکرد محدودیتها، شکست voronoi، شکستگی بولین، ویژگیهای نام و خوشه، نحوه کنترل ویژگیهای اضافی پویای ریگ کردن بدن (RBD) ، اشیاء فعال، استاتیک اشیاء، اشیاء تغییر شکل، اشیاء متحرک، جرم، جهش، اصطکاک، نیمه عمر، جریان های کاری ذخیره سازی مناسب، زمان بندی مجدد و بسیاری موارد دیگر. در پایان دوره، شما درک بسیار خوبی از نحوه عملکرد سخت افزارها در هودینی خواهید داشت.
پیش نیازها:
- Houdini
- Vex Foundations I
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Get started in the right direction with RBD
Destruction I is the perfect course for getting started with Rigid Body Dynamics (RBD) using Houdini. The course contains theory, practice, exercises, scene files, and print-outs that are useful in production. More specifically, this includes: Analyzing collision meshes, understanding packed primitives, RBD packed primitives, the differences between solvers, understanding how constraints work, voronoi fracturing, boolean fracturing, name & cluster attributes, how to control additional RBD attributes, active objects, static objects, deforming objects, animated objects, mass, bounce, friction, half life, proper caching workflows, re-timing, and much more. By the end the course, you'll have a great sense in how rigids work in Houdini, and approaching further study will become much easier.
Pre-Requisites
- Houdini
- Vex Foundations I(It's not required, but it would be helpful to watch)