آموزش ایجاد جلوه های بصری خیره کننده در هودینی
CGCircuit - Abstract in Houdini - Volume 2
در این دوره، اثرات بصری شگفتانگیزی را از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. سفر با تلاش در دستکاری هندسه آغاز میشود. فصل دوم و سوم درباره شبیهسازی Vellum و رندرینگ با Unreal Engine و Redshift خواهد بود. در فصل چهارم، به ایجاد یک پارچه که به طور کامل قابل کنترل است، میپردازیم. در آخرین و طولانیترین فصل، یک اثر رشد یخ فوقالعاده خلق خواهیم کرد! همه فصول شامل رندرینگ هستند. همچنین یک مدل خودروی SLS Amg نیز ارائه خواهد شد.