نحوه ایجاد جلوه های بصری برای بازی ها با استفاده از به روزترین تکنیک ها در انریل انجین 5 را با هنرمند ارشد VFX در People Can Fly، Pawel Margacz کشف کنید. گردش کار کامل پاول برای ایجاد طلسم جادویی FX برای UE5 را از ابتدا بیاموزید: پاول با استفاده از مش های هودینی و بافت ها در سابستنس دیزاینر، یک پرتابه جادویی را در نیاگارا جمع آوری می کند و نشان می دهد که چگونه انیمیشن های شخصیت ها و افکت ها را مطابقت دهید تا یک حمله پویا و آماده بازی در انریل انجین5 ایجاد کنید. این کارگاه 4.5 ساعته برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ایجاد VFX با استفاده از سابستنس دیزاینر، هودینی و انریل انجین 5 است ایده آل است. همچنین یک راهنمای عالی برای هنرمندان فنی است که به دنبال کسب بینش بیشتر در مورد اجرای VFX با استفاده از طرحهای اولیه، از جمله نحوه ایجاد و تنظیم صحنههای غیرواقعی با شخصیتها هستند. علاوه بر این، Pawel عمیقاً در گرههای سابستنس دیزاینر و نیاگارا فرو میرود تا لایههایی از انیمیشنهای افکتهای قابل تنظیم به راحتی ایجاد کند. او نحوه کار با بافت های متحرک با تکنیک های اعوجاج UV و همچنین نحوه استفاده از بافت های نویز قابل کاشی را به اشتراک می گذارد. او همچنین زمان بندی و تطبیق افکت ها با انیمیشن شخصیت ها را به تفصیل شرح می دهد. این کارگاه تکسچرهای پاول و فایل های مش سه بعدی را به عنوان یک منبع قابل دانلود ارائه می دهد.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
DESCRIPTION
Discover how to create visual effects for games using the most up-to-date techniques in Unreal Engine 5 with Senior VFX Artist at People Can Fly, Pawel Margacz. Learn Pawel’s complete workflow for creating magical spell FX for UE5 from scratch: Using meshes from Houdini and textures in Substance Designer, Pawel assembles a magical projectile in Niagara, demonstrating how to match character and effects animations to create a dynamic, game-ready attack in Unreal 5. This 4.5-hour workshop is ideal for anyone interested in learning more about creating VFX using Unreal Engine, Houdini, and Substance Designer. It is also an excellent guide for technical artists looking to gain more insight into VFX implementation using blueprints, including how to create and set up Unreal scenes with characters. In addition, Pawel dives deep into Substance Designer's and Niagara's nodes to build up layers of easily-adjustable effects animations. He shares how to work with panning textures with UV distortion techniques, as well as how to use tileable noise textures. He also details the timing and matching of effects with character animations. This workshop provides Pawel’s textures and 3D mesh files as a downloadable resource.