کشف کنید که چگونه با استفاده از تکنیکهای رویهای حرفهای، یک فیلم تخریب سینمایی کاملاً مقیاسپذیر در هودینی بسازید. این کارگاه آموزشی 8 ساعته توسط David Silberbauer که برای هنرمندان سطح متوسط هودینی توصیه میشود، شما را از طریق نحوه دستکاری ویژگیها در هودینی راهنمایی میکند، مبانی زمینها و ارتفاعات را پوشش میدهد، و جزئیات نحوه کامپایل بلوکها را توضیح میدهد. خواهید دید که چگونه ویژگی ها را تصادفی کنید، چگونه یک سیستم شکستگی راه اندازی کنید و محدودیت های سفارشی ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک شبکه DOP را برای مدیریت راه اندازی تخریب RBD راه اندازی کنید و اصول مهم TBD را در SOPها مرور کنید. از آنجا، David شما را از طریق سفارشیسازی سرعتها برای استفاده در شبکههای POP و سپس استفاده از POP برای زبالهها، و همچنین نحوه دستکاری زبالهها برای استفاده از آن به عنوان منبع حجم راهنمایی میکند.
این کارگاه نحوه ساختن از منبع حجمی برای ایجاد گرد و غبار با Pyro Solver را توضیح می دهد و به سمت مدیریت یک شبیه سازی در مقیاس بزرگ می رود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نه تنها به روش رویه ای کار کنید، بلکه چگونه رویه ای فکر کنید، و به همه هنرمندان کمک می کند تا برای ساخت صحنه های خود در مقیاس بزرگ احساس قدرت کنند. در حالی که این کارگاه برای کاربران متوسط در نظر گرفته شده است، همچنین بینش جالبی را برای هر کسی که دانش پایه هودینی دارد به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد گردش کار حرفه ای صنعت ارائه می دهد.
فایل کارآموزی هودینی با تنظیمات تخریب اولیه سینمایی همراه با این کارگاه ارائه شده است.