ورود به حسابــ کاربری
عضویتــ در سایت کلمـه عبور را فراموش کرده اید؟

    آموزش هودینی برای مبتدیان



    Houdini for Absolute Beginners

    آموزش هودینی برای مبتدیان

    الزامات
    من انتظار دارم که شما یک نوع دانش اولیه سه بعدی داشته باشید.
    شما باید Houdini 19.5 را روی رایانه خود نصب کنید.

    تا پایان این دوره:

    • شما می توانید با اطمینان در هودینی کار کنید.
    • شما می توانید هندسه رویه ای را در هودینی ایجاد کنید.
    • شما قادر خواهید بود شبیه سازی دود و پیرو ایجاد کنید.
    • شما می توانید شبیه سازی ذرات را ایجاد کنید.
    • شما می توانید شبیه سازی های نرم بدن را ایجاد کنید.

    چه چیزی یاد خواهم گرفت:

    • گردش کار رویه ای هودینی
    • ویژگی های هندسه
    • گروه بندی هندسه
    • پراکندگی اشیاء متعدد
    • کار با VOP ها
    • نوشتن کد VEX
    • انواع داده های هندسی
    • مجلدات هودینی
    • ساخت شبکه شبیه سازی دود
    • ساخت شبکه شبیه سازی pyro
    • کار با فضای رنگی ACES
    • ایجاد ذرات FX
    • کار با غلات
    • شبیه سازی بدن سفت و سخت ایجاد کنید
    • تکنیک های شکست هندسی
    • کار با محدودیت های RBD
    • کار با حل کننده ولوم
    • بدن های نرم و لطیف ایجاد کنید
    • محدودیت های پوششی
    • ایجاد مایعات تلنگر
    • رندر کردن مایعات فلیپ
    • رندر با Karma XPU

    پروژه های دوره:

    ما با ناوبری اولیه هودینی شروع می کنیم و با رابط کاربری آشنا می شویم. و سپس در مورد گروه بندی هندسه و ویژگی های هندسه صحبت خواهیم کرد و دو پروژه رویه ای ایجاد می کنیم. ابتدا یک پلکان مارپیچی رویه ای و سپس برج خنک کننده راکتور هسته ای رویه ای ایجاد می کنیم. پس از آن، ما در مورد کارکردن VEX و VOP با VOPها و نوشتن کد VEX یاد می‌گیریم و تغییر شکل‌دهنده‌های پروجکشن را هم در VEX و هم در VOP ایجاد می‌کنیم. پس از اینکه درک خوبی با SOPهای هودینی داشتیم، در زمین هودینی DOP شیرجه می‌زنیم و شبیه‌سازی‌های دینامیک ایجاد می‌کنیم، در مورد حجم‌ها و وکسل‌ها یاد می‌گیریم و یک شبکه شبیه‌سازی دود می‌سازیم. پس از آن ما در مورد حل کننده های pyro یاد می گیریم و شبیه سازی های آتش را برای ایجاد جرقه برای آتش ایجاد می کنیم و سپس در مورد انفجارها یاد می گیریم و یک پروژه انفجار ایجاد می کنیم. پس از آن، ما در مورد ذرات، راه اندازی شبکه های شبیه سازی ذرات برای کار با نیروهای ذره یاد می گیریم و نیروهای سفارشی خود را برای شبیه سازی ذرات ایجاد می کنیم. و سپس در مورد دانه ها، نحوه فعال کردن دانه ها و ایجاد شبیه سازی شن و ماسه یاد خواهیم گرفت. پس از آن با شبیه‌سازی بدنه صلب و راه‌اندازی شبکه‌های شبیه‌سازی RBD آشنا می‌شویم و تکنیک‌های مختلف شکست هندسی را یاد می‌گیریم و با محدودیت‌ها، نحوه ایجاد محدودیت‌ها و انواع محدودیت‌ها آشنا می‌شویم. و پس از آن، ما در مورد vellum برای ایجاد شبیه‌سازی بدنه‌های نرم و همچنین با محدودیت‌های مختلف پوشش و نحوه تنظیم پویا محدودیت‌ها در حین شبیه‌سازی آشنا می‌شویم. و ما این دوره را با فلیپ سیالات تمام می کنیم و یاد می گیریم که چگونه یک شبکه شبیه سازی فلیپ راه اندازی کنیم. ما در مورد ویسکوزیته چرخشی برای ایجاد سیالات چسبناک یاد خواهیم گرفت. و ما تمام پروژه های خود را در رندر کارما رندر خواهیم کرد. نحوه وارد کردن هندسه در سولاریس برای رندر و کارما XPU برای رندر را یاد خواهیم گرفت.

    آیا این دوره برای من مناسب است:

    من این دوره را برای مبتدیانی طراحی کرده ام که می خواهند هودینی را یاد بگیرند.

    مشاهده توضیحاتــ انگلیسی

     

    What you'll learn
    Create smoke and pyro simulations.
    Create procedural geometry in houdini.
    Create particle simulations
    Create soft body simulations
    Making fire effects
    Requirements
    I expect you to have some sort of basic 3D knowledge.
    You should have Houdini 19.5 installed on your computer.
    Description
    Are you a beginner and want to learn all the Houdini effects?
    WHY SHOULD YOU LEARN FROM ME:
    Hello, my name is Shahzad Ahmad. I am a Houdini FX Artist. I am passionate about creating Visual Effects (explosions, smokes, fire, clouds, dust, particles, magic, etc.), as well as all kinds of destruction and fluids. I am a self-taught Artist. And I love watching science documentaries and Sci-Fi movies!
     
    By the end of this course:
     
    You will be able to work in Houdini with confidence.
     
    You will be able to create procedural geometry in houdini.
     
    You will be able to create smoke and pyro simulations.
     
    You will be able to create particle simulations.
     
    You will be able to create soft body simulations.
     
    WHAT WILL I LEARN:
     
    Houdini procedural workflow
     
    Geometry Attributes
     
    Geometry Grouping
     
    Scattering multiple objects
     
    Working with VOPs
     
    Writing VEX Code
     
    Geometry data types
     
    Houdini volumes
     
    Building smoke simulation network
     
    Building pyro simulation network
     
    Working with ACES color space
     
    Create particles FX
     
    Working with grains
     
    Create rigid body simulations
     
    Geometry fracturing techniques
     
    Working with RBD Constraints
     
    Working with vellum solver
     
    Create vellum soft bodies
     
    Vellum constraints
     
    Creating flip fluids
     
    Rendering flip fluids
     
    Rendering with Karma XPU
     
    COURSE PROJECTS:
    We will start with the basic houdini navigation and get familiar with the user interface. And then we will talk about geometry grouping and geometry attributes and create two procedural projects. First we will create a procedural spiral staircase and then procedural nuclear reactor cooling tower. After that we will learn about VEX and VOPs working with VOPs and writing VEX code and we will create projection deformers both in VEX and VOPs. After we have good understanding with houdini SOPs then we will dive into houdini DOP land and create dynamics simulations we will learn about volumes and voxels and build a smoke simulation network. After that we will learn about pyro solvers and create fire simulations to generate sparks for fire and then we learn about explosions and create an explosion project. After that we learn about particles, setting up particle simulation networks to work with particle forces and we will create our own custom forces to drive particle simulation. And then we will learn about grains, how to activate grains and create sand simulation. After that we will learn about rigid body simulations and setup RBD simulation networks and we will learn different geometry fracturing techniques and we learn about constraints, how to create constraints and different constraints types. And after that we will learn about vellum to create soft bodies simulation and learn about different vellum constraints and how to dynamically adjust constraints while simulating. And we will finish this course out with flip fluids and we learn how to set up a flip simulation network. We will learn about flip viscosity to create viscous fluids. And we will render all our projects in Karma renderer. We will learn how to import geometry in Solaris for rendering and we will learn about Karma XPU for rendering.

     

    تصـاویر نمونـه
    برای بزرگنمایی هر عکس بر روی آن کلیک کنید

    ویدئـو پیش نمایش
    این ویدئو نمایش دهنده قسمتی از محتوا میباشد

    دسته بندی محتوا
    .این محتوا شامل دسته بندی های زیر میباشد
    محتوای ویژه Houdini
    جعبـه دانلود
    پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.

    فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.

    برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.

وب سایت سی جی تولز با توجه به نیاز گرافیست ها و تری دی کاران به یک مرجع مناسب، احداث گردیده است تا بتواند همواره نیاز کاربران را در این زمینه ارضاء سازد.
خدمات سایت شامل آموزش های سه بعدی، مدل ها، تصاویر و تمامی نیاز های مورد نیاز سه بعدی کاران میباشد.

:::::::: آخـرین نظراتــ کاربران سایتــ :