درس 1 :مسدود کردن
این اولین درس شما را مستقیماً وارد عمل می کند. پس از مطالعه این که چه چیزی باعث ایجاد یک تکیه گاه عالی می شود، به یک مفهوم می رسید و مرجعی برای طراحی خود جمع آوری می کنید. Lars ابتدا به شما اصول اولیه مسدود کردن یک تکیه گاه ساده را نشان می دهد، قبل از اینکه شما را از طریق سه بلوک طراحی جداگانه راهنمایی کند. شما بهترین عناصر اینها را در یک مفهوم قهرمان ترکیب خواهید کرد، که در بقیه دوره آن را اصلاح خواهید کرد.
درس 2 : مدل سازی
اکنون که طرح خود را مسدود کرده اید، مدل سازی و اصلاح را آغاز خواهید کرد. ابتدا لارس شما را از طریق نرم افزار مورد نظر خود راهنمایی می کند و نکات و ترفندهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا در هنگام مدل سازی به خاطر داشته باشید. در مرحله بعد، بلوک خود را وارد میکنید و شروع به ردیابی شکلهای آن میکنید تا ظاهری یکدستتر ایجاد کنید. پس از این، لارس فرآیند مدلسازی سه مرحلهای خود را طی میکند، که در آن به طور مداوم جزئیات را بدون تمرکز بیش از حد بر روی یک بخش ایجاد میکند. در پایان این درس یک طرح کاملا مدل شده و آماده برای تکسچرینگ خواهید داشت.
درس 3 : بافت سازی
این درس جنبه های مختلف رندر و تکسچرینگ مدل شما را پوشش می دهد. ابتدا، لارس شما را با نرم افزار رندر مورد علاقه خود آشنا می کند و یک صحنه نمونه برای نشان دادن اصول اولیه می سازد. در این مرحله یاد میگیرید که چگونه بافتها و سایهزنها را روی صندلی خود اعمال کنید تا واقعگرایی و خوانایی را افزایش دهید. لارس همچنین شما را در مراحل طراحی و پیادهسازی برچسبهای همراه با مدلهای خود همراهی میکند. در پایان این درس، یک طراحی سطح سخت کاملا بافت دار، آماده برای مرحله نقاشی خواهید داشت.
درس 4 : تفسیر
حالا وقت آن است که همه چیز را با هم جمع کنیم. در این درس، لارس نحوه ساخت چندین تصویر مختلف را با استفاده از تکنیک های بصری مختلف نشان می دهد. سپس یاد خواهید گرفت که رندرهای خود را با رابط کاربری جذاب و عناصر گرافیکی نهایی کنید، که در هر محیط حرفه ای عالی به نظر می رسد. پس از اتمام هنرتان، لارس به شما نشان میدهد که چگونه با انواع مختلف تغییرات مشتری کنار بیایید و به شما کمک میکند با مهربانی بازخورد درباره طرحهایتان را بپذیرید - مهارتی حیاتی برای هر هنرمند فعال!
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Lesson 1
Blocking
This first lesson will get you right into the action. After studying what makes a great prop, you will come up with a concept and gather reference for your own design. Lars will first show you the basics of blocking out a simple prop, before guiding you through three separate design blockouts. You'll combine the best elements of these into one hero concept, which you'll refine throughout the rest of the course.
Lesson 2
Modeling
Now that you've blocked out your design, you will begin modeling and refining. First, Lars will take you through his preferred software and give you various tips and tricks to keep in mind while modeling. Next, you'll import your blockout and begin tracing its shapes to create a more consistent look. After this, Lars will go through his three-stage modeling process, in which he continuously builds detail without overly focusing on any one part. At the end of this lesson, you will have a fully modeled design, ready for texturing.
Lesson 3
Texturing
This lesson will cover various aspects of rendering and texturing your model. First, Lars will take you through his preferred rendering software and build an example scene to show the basics. At this stage you'll learn how to apply textures and shaders to your prop to boost realism and readability. Lars will also take you through his process for designing and implementing labels to accompany his models. At the end of this lesson, you will have a fully textured hard surface design, ready for the paintover stage.
Lesson 4
Rendering
Now it's time to bring everything together. In this lesson, Lars will demonstrate how to make several different kinds of images, utilizing various visual techniques. Then you will learn to finalize your renders with attractive UI and graphical elements, which will look great in any professional setting. After finishing your art, Lars will also show you how to deal with various kinds of client changes, and help you graciously accept feedback about your designs- a critical skill for any working artist!