در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ابتدا صحنه های AAA ظاهر در Unreal Engine 5 ایجاد کنید.من شما را از طریق روند ایجاد این صحنه شگفت انگیز از ایده تا ترکیب نهایی و رندر راهنمایی خواهم کرد.این کلاس برای مبتدیان نیست زیرا من اصول اولیه Unreal Engine 5 را آموزش نمی دهم.
شما باید نحوه پیمایش را بدانید و دانش اولیه از رابط Unreal Engine 5 داشته باشید.من فایلهای دارایی را در بایگانی پیوست شده به این کلاس قرار دادهام.در نظر داشته باشید که مدل های Ray و R2D2 دارای مجوز غیرتجاری هستند.شما نمی توانید از آن مدل ها در یک پروژه تجاری استفاده کنید، فقط به صورت شخصی.
در این کلاس چه خواهید آموخت؟
- نحوه تولید ایده
- ایده اصلی پشت مسدود کردن صحنه شما.
- نحوه استفاده از Quixel Megascans در Unreal Engine 5 را بیاموزید
- رعد و برق عالی، جو، مه و موارد دیگر را تنظیم کنید
- تصویر نهایی را از Unreal Engine 5 ارائه دهید
- در پایان دوره، شما قادر خواهید بود یک محیط سه بعدی کامل را از ابتدا ایجاد کنید
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this class you are going to learn how to create AAA looking scene in Unreal Engine 5 from scratch. I will walk you through the process of creating this amazing scene from idea to final composition and rendering. This class is not for beginners as I will not teach the basics of Unreal Engine 5. You should be able to know how to navigate and have basic knowledge of the Unreal Engine 5 Interface. I've include the asset files in an archive attached to this class. Keep in mind that Ray and R2D2 models are with non-commercial license. You can't use those models in a commercial project, just in personal only
What you will learn in this class?
- How to generate ideas.
- The basic idea behind blocking out your scene.
- Learn how to use Quixel Megascans in Unreal Engine 5
- Setup great lightning, atmosphere, fog and more
- Render a final image from Unreal Engine 5
- By the end of the course, You will be able to create complete 3D environment from scratch.