با نحوه استفاده از Medium برای ایجاد سریع و کارآمد طراحیهای مکانیکی با سطح سخت برای صنعت بازیهای ویدیویی آشنا شوید. آندره لنگ هوین، هنرمند ارشد مفهومی، به مدت یک دهه در بازی های ویدیویی کار کرده است و در طراحی مکانیکی و سطوح سخت تخصص دارد. جریان کاری که در این کارگاه آموزش داده می شود همان چیزی است که توسط آندره برای طراحی شخصیت ها، وسایل نقلیه و اسلحه ها برای شوالیه های Gotham از جمله Batmobile و Batcycle استفاده می شود.
در این کارگاه 3.53 ساعته، Andre-Lang گردش کار VR خود را به طور عمیق به اشتراک میگذارد و انعطافپذیری مجسمهسازی در VR و همچنین دقتی را که میتوانید با ابزارهای ساده و در عین حال مؤثر به دست آورید، نشان میدهد. دقیقاً خواهید دید که او چگونه از Medium برای مسدود کردن و اصلاح مکانیزم قبل از رندر کردن طرح نهایی با استفاده از KeyShot استفاده می کند.
این آموزش طوری طراحی شده است که همه از هنرمندان مشتاق گرفته تا پیشکسوتان صنعت که به دنبال مدرن کردن رویکرد خود و افزودن قدرت VR به زرادخانه خود هستند، لذت ببرند. پس از تکمیل این آموزش، هنرمندان باید بتوانند به سرعت از Medium و KeyShot برای ایجاد طرح های ملموس و کاربردی از خود استفاده کنند. بهعنوان یک هنرمند مفهومی که گردش کارش از دوبعدی کاملاً با افزودن سه بعدی تکامل یافته و اکنون تقریباً منحصراً VR است، این یک کارگاه جذاب برای هنرمندان دوبعدی و سه بعدی است که بهطور یکسان به دنبال افزودن به مهارتهای خود و مهارتهای ابزارهای مجسمهسازی واقعیت مجازی هستند.
این کارگاه همچنین برسهای مفید و قطعات کیتباش را برای پشتیبانی از مجسمهسازی طرحهای مکانیکی و سطوح سخت فراهم میکند. فایل های پروژه شامل بسته براش آندره، بسته کیتباش، فایل صحنه متوسط و مواد KeyShot است.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
Learn how to use Medium to quickly and efficiently craft hard-surface mecha designs for the videogame industry. Senior Concept Artist Andre-Lang Huynh has worked in video games for a decade, specializing in mecha and hard-surface design. The workflow taught in this workshop is the same one used by Andre to design characters, vehicles, and weapons for Gotham Knights, including the Batmobile and Batcycle.
In this 3.5-hour workshop, Andre-Lang shares his VR workflow in great depth and demonstrates the flexibility of sculpting in VR as well as the precision that you can achieve with simple yet effective tools. You’ll see exactly how he uses Medium to block out and refine his mecha before rendering the final design using KeyShot.
This tutorial is designed to be enjoyed by everybody from aspiring artists to industry veterans looking to modernize their approach and add the power of VR to their arsenal. After completing this tutorial, artists should be able to quickly use Medium and KeyShot to create tangible and functional designs of their own. As a concept artist whose workflow has evolved from entirely 2D through adding 3D and is now almost exclusively VR, this is a fascinating workshop for 2D and 3D artists alike who are looking to add to their skillset and master VR sculpting tools.
The workshop also provides helpful brushes and kitbash parts to support the sculpting of mechanical and hard-surface designs with ease. Project files include Andre’s brush pack, kitbash pack, Medium scene file, and KeyShot materials.